ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Snakebird؛ مارهای پرنده

شاید اسمارت فون ها روزی بتوانند از دیدگاه قدرت پا به پای کنسول ها پیش بیایند ولی هیچ گاه تجربه ای که یک پلتفرم خانگی هدیه می دهد را به بازیکن ها نخواهند داد. نمی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شاید اسمارت فون ها روزی بتوانند از دیدگاه قدرت پا به پای کنسول ها پیش بیایند ولی هیچ گاه تجربه ای که یک پلتفرم خانگی هدیه می دهد را به بازیکن ها نخواهند داد. نمی گوییم بازی هایی با قدرت تکنیکی بالا یا گیم پلی مشابه عناوین کامپیوتری راه اشتباهی را می روند. اتفاقا بد نیست هر از چند گاهی چنین چیزهایی را ببینیم.

همچنان طعم دلنشین Infinity Blade زیر زبان خیلی ها باقی مانده است. ولی تلفن های هوشمند بیشتر نیازمند عناوین جمع و جور تر و نوآورانه هستند. Snakebird یکی از همین بازی هاست که به واسطه المان های مثبتش توانسته نظر منتقدها و بازیکن های زیادی را به خود جلب کند. با ما و معرفی بازی امروز همراه باشید تا بیشتر با این عنوان جذاب آشنا شوید.

Snakebird - mobile - game
خوشبختانه می توانید فریم به فریم به گذشته باز گردید. ساده تر بگوییم، حرکتی اشتباه انجام داده اید و نمی خواهید بازی را دوباره آغاز کنید. چون در نقطه حساسی هستید. بنابراین می توانید به حرکت قبلی خود بروید. این المان نقش بسیار مهمی را در پیروزی ایفا می کند.

گیم پلی Snakebird به قدری جالب است که قابلیت تکرار موفقیت عناوین محبوبی از جمله Cut the Rope یا Where is My Water را دارد. همان طور که از تیتر مطلب حدس می زنید، Snakebird شما را به یک ماجراجویی با پرنده هایی می فرستد که شمایلی مشابه مارها داشته و می خزند. در این عنوان بازیکن وظیفه دارد مارها را به سمت میوه های موجود بفرستد.

پس از خوردن تمامی خوراکی ها هم پورتالی رنگارنگ به وجود آمده و باید به آن جا بروید. المانی که توانسته جذابیت بازی را به طرز چشمگیری افزایش دهد طراحی معماها است. چگونگی حرکت مار، چرخش و مسیری که انتخاب می کنید در هر مرحله متفاوت بوده و باید استراتژی متفاوتی را بچیند. نکته جالب اینجاست با پیشروی، عناصر گوناگونی به محیط اضافه می شوند تا بازیکن چالش بیشتری را تجربه نماید.

Snakebird
با هر میوه ای که می خورید، مار پرنده بزرگ تر می شود. انتخاب خود میوه هم تاثیرگذار بوده و باید بدانید کدام یک را ابتدا بخورید. طراحی مرحله ها استثنایی است.

اتفاقا یکی از بحث برانگیزترین المان های این عنوان به همین بخش باز می گردد؛ چرا این قدر Snakebird سخت است؟ شاید مرحله های ابتدایی حکم دست گرمی را داشته باشند اما پس از مدتی بازی روی دیگر خود را نشان داده و متاسفانه این مسئله موجب شده تا بازیکن ها تجربه Snakebird را رها کنند. در صورتی که با کمی تفکر می توانیم پازل ها را حل کرده و تجربه ای لذت بخش برای خود رقم بزنیم. بنابراین زود از بازی خسته نشده و روی معماها وقت بگذارید.

تنها کلماتی که می توانیم پیرامون بخش های شنیدای و دیداری این عنوان بگوییم، رنگارنگ و دلنشین هستند. خوشبختانه هوشمندی استودیو سازنده موجب شده تا بازی از دیدگاه گرافیکی بسیار چشم نوازتر بوده و رنگ بندی بسیار شادی داشته باشد. موسیقی هم به خوبی با اتمسفر محیط هماهنگ است. برای سخن پایانی تنها یک جمله می گوییم: تجربه Snakebird را از دست ندهید.

Snakebird

Snakebird

سازنده: Noumenon Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 68.5 / 44 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sarah
    Sarah | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی ممنون آقای کریمی برای مطالبی که در مورد بازی ها می ذارید و این یکی هم باید بازی قشنگی باشه ، نصبش میکنم

مطالب پیشنهادی