ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین اطلاعات در مورد V20، پرچمدار بعدی ال جی فاش شد

بر اساس آنچه می دانیم، ال جی تصمیم دارد جایگزین LG V10 (بررسی دیجیاتو) را در ماه سپتامبر میلادی (بازه ای بین شهریور تا مهر) به بازار عرضه نماید، محصولی مجهز به اندروید 7.0 نوقا ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

بر اساس آنچه می دانیم، ال جی تصمیم دارد جایگزین LG V10 (بررسی دیجیاتو) را در ماه سپتامبر میلادی (بازه ای بین شهریور تا مهر) به بازار عرضه نماید، محصولی مجهز به اندروید 7.0 نوقا که تمرکز زیادی روی ویژگی های مربوط به مالتی مدیا خواهد داشت.

اما نکته ی دیگر اینکه با توجه به استقبال سرد کاربران از G5 (بررسی دیجیاتو) برخی پیشبینی می کنند که شرکت کره ای این محصول را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی نماید.

اگر می خواهید بدانید این پرچمدار تازه از چه مشخصاتی برخوردار خواهد بود، خبر خوش اینکه نخستین اطلاعات در مورد V20 به فضای وب راه یافته است. بر اساس این اطلاعات می توان گفت محصول جدید ال جی احتمالاً به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 مجهز است که نسبت به نمایشگر 5.7 اینچی نسل قبلی (با رزولوشن 1440 در 2560) کوچکتر شده است.

ve20

سازنده ضمناً چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 820 را به همراه پردازشگر گرافیکی ادرینو 530 و 3 یا 4 گیگابایت حافظه ی رم برای پرچمدار تازه در نظر گرفته است. LG V20 علاوه بر این به 32 یا 64 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش تا 256 گیگابایت (از طریق کارت حافظه) مجهز خواهد بود.

از دیگر مشخصات دستگاه نیز می توان به باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت، درگاه USB Type-C و دوربین های 20 و 8 مگاپیکسلی اشاره کرد، اما مشخص نیست این بار هم شاهد استفاده از دوربین دوگانه در جلوی دستگاه باشیم یا خیر.

موضوع دیگری که در اخبار تازه به آن اشاره نشده این است که محصول جدید ال جی مثل نسل پیش از خود به نمایشگر دوم در بالای صفحه نمایش اصلی مجهز است یا نه، موضوعی که با توجه به زمان اندک باقی مانده تا رونمایی محصول، انتظار می رود به زودی جزئیات آن مشخص گردد.

تا آن زمان می توانید ویدیوی جذاب تست سقوط نسل پیشین این تلفن هوشمند را مشاهده کنید، محصولی که سازنده ادعا می کند بدنه ی آن، از استانداردهای نظامی برخوردار است و در بررسی دیجیاتو نیز مقاومت بالایی از خود به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    دیگه یاد گرفتن که کیفیت qhd جز مصرف زیاد باتری فرقه زیادی واسه چسم انسان نمیکنه زیاد همون ۱۰۸۰ را میتونن رنگها را شارپ تر و عمق رنگ ها را بالا ببرن کاری که اپل و سونی اسراری به بالا بردن آن ندارن

    • Khaleghi
      Khaleghi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

      برای واقعیت مجازی بالاتر فول اچ دی نیازه

مطالب پیشنهادی