ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S7 Edge پرفروش ترین اسمارت فون اندرویدی نیمه اول 2016

ظاهراً سامسونگ هر روز بزرگ تر و بهتر می شود؛ زیرا طبق آخرین گزارش «Strategy Analysis» گلکسی S7 Edge پرفروش ترین اسمارت فون اندرویدی جهان در نیمه اول سال 2016 بوده است. طبق این گزارش، کمپانی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

ظاهراً سامسونگ هر روز بزرگ تر و بهتر می شود؛ زیرا طبق آخرین گزارش «Strategy Analysis» گلکسی S7 Edge پرفروش ترین اسمارت فون اندرویدی جهان در نیمه اول سال 2016 بوده است.

طبق این گزارش، کمپانی کره ای در نیمه اول سال میلادی جاری 13.3 میلیون دستگاه از تلفن همراه زیبای یاد شده را فروخته، که تقریباً 2 درصد کل فروش موبایل های اندرویدی را تشکیل می دهد. جالب است بدانید رده دوم و سوم نیز به سامسونگ تعلق دارد.

در فهرست منتشر شده، رده دوم در اختیار موبایل گلکسی J2 است که 13 میلیون دستگاه فروش داشته، و البته گلکسی S7 نیز با فروش 11.8 میلیون واحدی جایگاه سوم را در بین تمامی اسمارت فون های اندرویدی در سطح جهان به خود اختصاص داده.

در این گزارش ذکر شده که آمار فروش کل تلفن همراه اندرویدی در جهان با افزایش 5 درصدی، از 552.2 میلیون در نیمه اول سال 2015 به 577.3 میلیون در مدت مشابه سال جاری رسیده است.

آمار شرکت «Strategy Analysis» خبر خوبی برای اپل ندارد و ظاهراً فروش آیفون در سطح جهان کاهش یافته. طبق این گزارش، آمار فروش آیفون از 108.7 میلیون در نیمه اول سال 2015 به 91.6 میلیون در نیمه اول سال جاری میلادی رسیده، که کاهش 16 درصدی را نشان می دهد.

در آماری که برای سه ماهه دوم سال 2016 منتشر شده، می بینیم سامسونگ توانسته فروش اسمارت فون هایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل از 71.9 میلیون به 77.6 میلیون دستگاه افزایش دهد. البته پیشرفت تولیدکنندگان چینی تلفن همراه نیز جالب توجه بوده و مثلاً شرکت OPPO با افزیش تقریباً دو برابری، فروش خود را از 7.6 میلیون به 18 میلیون دستگاه رسانده.

در همین راستا، تحلیلگران می گویند غول تکنولوژی کره ای نباید به این آمار رضایت داده و دست روی دست بگذارد، زیرا پرچمداران نوظهوری همچون هوآوی P9، اوپو R9 یا ویوو X7 به سرعت در حال نزدیک شدن به محصولات پرفروش سامسونگ هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آرش ایرانمنش
    آرش ایرانمنش | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    بعد از چند نسل تجربه گوشی پخته و کاملی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی