ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل: 97 درصد از ارتباطات صورت گرفته با یوتوب رمزگذاری شده هستند

یوتوب در مطلبی که امروز منتشر کرد اعلام داشت که 97 درصد از ارتباطات صورت گرفته با سرویس ویدئویی اش رمزگذاری شده و امن هستند. این شرکت البته یادآور شده که به خاطر عدم پشتیبانی برخی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

یوتوب در مطلبی که امروز منتشر کرد اعلام داشت که 97 درصد از ارتباطات صورت گرفته با سرویس ویدئویی اش رمزگذاری شده و امن هستند.

این شرکت البته یادآور شده که به خاطر عدم پشتیبانی برخی دستگاه ها از پروتکل HTTPS نتوانسته این رقم را به صد درصد برساند، با این حال، ابراز امیدواری کرده که «به مرور زمان ارتباطات غیرایمن با سرویس خود را قطع کند».

البته اینکه عملیاتی شدن چنین وعده ای چقدر به طول می انجامد هنوز مشخص نشده، اما با در نظر داشتن اینکه در نوامبر 2014، سطح اعلام شده از سوی یوتوب برابر با 77 درصد بود، به نظر نمی آید که رمزگذاری کامل و صد درصدی به زمان زیادی نیاز داشته باشد.

Screen-Shot-2016-08-01-at-4.34.44-PM

لازم است اضافه نماییم که یوتوب پشتیبانی از این پروتکل را دو سال پیش فراهم نمود و اعلام نمود که از آن تاریخ شاهد افزایش حجم ترافیک دستگاه های مختلف بوده و در نتیجه حصول اطمینان از بابت امن بودن ارتباطات برایش به نوعی چالش بدل گردیده است.

این شرکت در مطلبی که پیرامون همین مساله منتشر کرده آورده است: ما دریافتیم که HTTPS کیفیت تجربه اغلب کاربران را بهبود بخشیده.

اضافه نماییم که پروتکل یاد شده در سرویس هایی نظیر استریم ویدئو بسیار مهم است زیرا می تواند از کاربران در برابر هکرهایی که بدافزارهای خود را در ارتباطات غیرایمن قرار می دهند حفاظت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی