ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ویژگی های جدید قلم گلکسی نوت 7 را اعلام کرد

سامسونگ از ویژگی های جدید S Pen در گلکسی نوت 7 پرده برداشت. ظاهراً قلم فبلت جدید کره ای چیزی فراتر از یک ابزار نوشتن است و با استفاده از آن، می توان بهره وری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۳

سامسونگ از ویژگی های جدید S Pen در گلکسی نوت 7 پرده برداشت. ظاهراً قلم فبلت جدید کره ای چیزی فراتر از یک ابزار نوشتن است و با استفاده از آن، می توان بهره وری و دقت بیشتری را در انجام کارها نهادینه ساخت.

همان طور که در نوت 5 دیدیم، با استفاده از S Pen می توان در هر زمان، حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است، به ثبت ایده ها و یادداشت های ضروری پرداخت. در گلکسی نوت 7 می‌توان یادداشت ها را به سادگی روی صفحه ی همیشه روشن آن پین کرده و در دسترس نگه داشت.

از دیگر ویژگی های این قلم کاربردی می توان قابلیت «Smart Select» را نام برد که امکان تهیه و اشتراک گذاری انیمیشن های GIF را فراهم می سازد.

علاوه بر این، عملکردهای جدیدی نیز در «Air Command» تعبیه شده که از آن جمله می توان به قابلیت ترجمه یا «Translate» و بزرگنمایی یا «Magnify» اشاره کرد. با استفاده از قابلیت ترجمه، کاربر می تواند بدون خارج شدن از محیط کنونی و باز کردن اپلیکیشن دیگر، صرفاً با انتقال S Pen روی کلمات بیگانه، آنها را به زبان دلخواه خود ترجمه نماید. لازم به ذکر است که ویژگی ترجمه هم بر روی متون و هم در قالب تصاویر قابل استفاده است.

همچنین با تعیین محدوده مشخصی از صفحه و انتخاب گزینه Magnify، کاربر قادر است آن قسمت را تا 300% بزرگنمایی کند.

_MG_7458

به منظور یکپارچه سازی ویژگی های کاربردی S Pen، سامسونگ اقدام به عرضه نرم افزار جدیدی با نام «Samsung Notes» نموده که کاربران با استفاده از آن می توانند در یک محیط مشخص، یادداشت های دست نویس تهیه کنند، شکل های مورد نظر خود را ترسیم نمایند، و حتی یادداشت های قبلی را ویرایش کنند.

به نظر می رسد فرآیند نوشتن با این قلم جدید ساده تر از قبل شده و دقت آن نیز افزایش یافته است. افزایش حساسیت قلم به فشار از 2048 به 4096 سطح، هرچند در کاربرد عادی چندان تغییری ایجاد نمی کند، اما هنرمندان را بسیار خوشحال خواهد ساخت.

همچنین نوک قلم ظریف‌تر از قبل شده و به 0.7 میلیمتر کاهش یافته، در نتیجه تجربه نوشتن با S Pen به قلم های عادی نزدیک تر می شود.

همان طور که می دانید گلکسی نوت 7 به گواهی IP68 مجهز است، اما ضدآب بودن این فبلت محدودیتی در کاربرد S Pen  ایجاد نمی کند. از آنجا که این قلم نیز ضدآب ساخته شده، حتی با وجود خیس بودن صفحه نمایش، باز هم می توان با استفاده از قلم روی آن یادداشت برداری کرد.

این ویژگی زمانی برجسته‌تر می شود که بدانیم گلکسی S7 و نسخه Edge آن با وجود ضد آب بودن، در زیر آب هیچ واکنشی به لمس صفحه نشان نمی دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Yking
    Yking | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    عالی شده ،ایشالا قیمتش متعادل بشه ? میخرمش

مطالب پیشنهادی