ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و مشخصات موبایل Redmi 4 شیائومی به بیرون درز کرد

تا به امروز شایعات و گزارش های مختلفی درباره موبایل Redmi 4 شیائومی منتشر شده اما پیش از این قادر به مشاهده هیچ تصویری از دستگاه نبوده ایم و مشخصات سخت افزاری آن نیز کماکان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

تا به امروز شایعات و گزارش های مختلفی درباره موبایل Redmi 4 شیائومی منتشر شده اما پیش از این قادر به مشاهده هیچ تصویری از دستگاه نبوده ایم و مشخصات سخت افزاری آن نیز کماکان نامشخص باقی مانده بود. با این حال، اخیراً تصاویر جدیدی از اسمارت فون مورد اشاره در کشور چین فاش شده است که ما را با شکل و شمایل موبایل اقتصادی جدید شیائومی آشنا می سازد.

همانطور که در تصاویر پایین می توان دید، بدنه Redmi 4 همانند موبایل Redmi 3 که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، از فلز ساخته شده است. علاوه بر این، در بخش پایینی دستگاه، یک جفت اسپیکر تعبیه شده و البته اسکنر اثرانگشت هم در پشت آن قرار گرفته است. مضاف بر این، دکمه های قفل صفحه و صدا در سمت راست Redmi 4 جای گرفته اند و درگاه سیم کارت را هم می توان در سمت چپ مشاهده نمود.

Xiaomi-Redmi-4-leak_22

بنابر اطلاعات فاش شده، اسمارت فون Redmi 4 شیائومی به همراه پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی Helio مدیاتک، دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید. اندروید 6.0 مارشلمو به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و رابط کاربری MiUI شیائومی هم در کنار آن به چشم می خورد.

مسلماً قیمت Redmi 4 شیائومی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است اما گفته می شود که دیوایس مورد اشاره با قیمتی نزدیک به 100 دلار به دست مخاطبان خواهد رسید که با توجه به مشخصات سخت افزاری دستگاه، مبلغی بسیار منصفانه به نظر می رسد. در هر صورت باید توجه داشت که این اطلاعات هنوز از طرف شیائومی تایید نشده اند و باید تا رونمایی رسمی موبایل منتظر باقی ماند.

Xiaomi-Redmi-4-leak_21 Xiaomi-Redmi-4-leak_23 Xiaomi-Redmi-4-leak_24

مطالب پیشنهادی