ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی رسمی موبایل OPPO F1s در هند؛ متخصص سلفی به بازار آمد

همان طور که انتظار می رفت، شرکت چینی اوپو امروز از محصول جدید خود با نام F1s با محوریت عکاسی سلفی رونمایی کرد. مشخصات این موبایل که در هند معرفی شد، کم و بیش با آنچه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

همان طور که انتظار می رفت، شرکت چینی اوپو امروز از محصول جدید خود با نام F1s با محوریت عکاسی سلفی رونمایی کرد.

مشخصات این موبایل که در هند معرفی شد، کم و بیش با آنچه قبلاً می دانستیم مطابقت دارد. این اسمارت فون به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720p یعنی 720×1280 پیکسل و فناوری IPS مجهز است که نسل چهارم محافظ گوریلا گلس روی آن قرار گرفته. قلب تپنده این دستگاه، چیپست 64 بیتی و هشت هسته ای MT6750 ساخت مدیاتک است که با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز کار می کند، و پردازنده گرافیکی Mali-T860 نیز وظیفه رندر گرافیکی را بر عهده دارد.

OPPO F1s به سه گیگابایت رَم مجهز شده و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را افزایش داد. وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز برای این سخت افزار به باتری 3075 میلی آمپر ساعتی محول شده. همچنین در پشت دستگاه شاهد دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و فناوری PDAF (فوکوس خودکار با تشخیص فاز) هستیم.

مهم ترین نکته در موبایل فوق، دوربین سلفی آن است. این دوربین با کیفیت 16 مگاپیکسل مجهز به لنز 5 قطعه ای با گشودگی دیافراگم f/2.0 بوده و تصاویر بسیار باکیفیتی را برای علاقه مندان به سلفی ثبت خواهد نمود.

OPPO-F1s_official_0

از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که در دکمه فیزیکی Home تعبیه شده، ضمن اینکه دو درگاه سیم کارت در آن دیده می شود. همچنین سیستم عامل اندروید 5.1 آبنبات چوبی با رابط کاربری ColorOS 3.0 به صورت پیش فرض روی F1s نصب شده.

موبایل جدید OPPO با ابعاد 7.38×76×154.5 میلیمتر و وزن 160 گرم، در دو رنگ طلایی و خاکستری عرضه شده و در کشور هند با قیمت 269 دلار به فروش خواهد رسید.

لازم به ذکر است که پیش فروش این اسمارت فون از روز پنجشنبه همین هفته آغاز شده و فروش رسمی آن از 21 مرداد در فروشگاه های متعدد کشور هند شروع می گردد. البته در حال حاضر فروش اینترنتی این محصول در انحصار آمازون هند قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    تنها ایرادش صفحه نمایشش هست. 5.5 اینچ 720p تراکم کمی داره و پیکسلها کاملا توو چشم میزنه. بقیه مواردش قابل قبول هست.

مطالب پیشنهادی