ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به کاور S View ایستاده و باتری پک گلکسی نوت 7

ساعتی قبل تجهیزات جانبی اصلی معرفی شده همراه با گلکسی نوت 7 را به اجمال معرفی کردیم. این بار قصد داریم نگاهی ویژه به دو مورد از این لوازم، یعنی کاور S View ایستاده و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

ساعتی قبل تجهیزات جانبی اصلی معرفی شده همراه با گلکسی نوت 7 را به اجمال معرفی کردیم. این بار قصد داریم نگاهی ویژه به دو مورد از این لوازم، یعنی کاور S View ایستاده و باتری پک داشته باشیم.

کاورهای S View قبلی سامسونگ، معمولاً ویژگی خاصی نداشته و صرفاً قسمتی شفاف روی درب آن تعبیه می شد تا بتوان اعلان های خاص را از طریق آن ملاحظه کرد، اما با ارتقاء این کاور در نوت 7 می توان موبایل را در وضعیت ها و زوایای مختلف قرار داده و به راحتی به تماشای فیلم، انجام بازی یا دیگر فعالیت های خاص پرداخت.

در مورد پک باتری که نام بامسمای Backpack برایش انتخاب شده نیز می توان گفت طراحی خوبی دارد. این قاب پشتی ظرفیت باتری 3100 میلی آمپر ساعت را به فبلت جدید سامسونگ اضافه می کند، یعنی در واقع می تواند باتری 3500 میلی آمپری گلکسی نوت 7 را از صفر تا حدود 75-70 درصد شارژ نماید. با استفاده از این پک باتری، اگرچه ضخامت موبایل اندکی اضافه می شود، اما مدت ها از شارژ مجدد باتری بی نیاز خواهید بود.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تصاویر مربوط به این دو ابزار جانبی را مشاهده نمایید:

Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_15 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_14 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_12 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_11 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_10 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_9 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_8 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_7 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_6 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_5 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_4 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_3 Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_2Samsung-Galaxy-Note-7-accessories_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    این باطری برای کلش باز ها و پوکمن گو ها عالیه.......

مطالب پیشنهادی