ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 سامسونگ؛ نخستین تلفن هوشمند بهره مند از گوریلا گلس 5 [تماشا کنید]

فبلت نوت 7 نیز بالاخره معرفی شد و با وجود آنکه بدنه ای تماما از شیشه دارد، از نظر استحکام و دوام در زمره بهترین هاست. این اسمارت فون را همچنین می توانید تا عمق یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

فبلت نوت 7 نیز بالاخره معرفی شد و با وجود آنکه بدنه ای تماما از شیشه دارد، از نظر استحکام و دوام در زمره بهترین هاست. این اسمارت فون را همچنین می توانید تا عمق یک و نیم متری آب فرو ببرید و مطمئن باشید که اتفاقی برایش نمی افتد چراکه فبلت تازه سامسونگ از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند.

علاوه بر این می توانید دستگاه را از همین ارتفاع روی زمین بیاندازید و نگرانی و دلهره ای از بابت وارد آمدن آسیب به آن نداشته باشید چراکه نوت 7 از جدیدترین نسل شیشه محکم شرکت کورنینگ یعنی گوریلا گلس 5 استفاده می کند.

پیشتر شایعه شده بود که این شیشه قرار است هم در نوت 7 و هم آیفون 7 به کار رود و با معرفی فبلت پرچمدار سامسونگ، فشارها از هر سو بر اپل افزایش یافته تا محصولی در خور رقابت با نوت را ارائه نماید.

در جریان معرفی نوت 7، سامسونگ تایید کرد که محافظت از این پرچمدار را تازه ترین نسل از شیشه مستحکم کورنینگ یعنی گوریلا گلس 5 بر عهده دارد و با استناد به تست های آزمایشگاهی صورت گرفته روی آن مشخص شده دستگاه های بهره مند از این شیشه در 80 درصد از موارد چنانچه از ارتفاع 1.6 متری روی زمین سقوط کنند آسیبی نخواهند دید.

براساس تحقیقی که به تازگی توسط ورایزن انجام شده، کاربران متعلق به هزاره جدید، به طور متوسط هفته ای چهار بار موبایل و ابزارهای همراه خود را روی زمین می اندازند که تقریبا دو برابر افرادی است که بعد از جنگ جهانی دوم به دنیا آمده اند.

براساس همین تحقیق همچنین مشخص گردیده که حدود 43 درصد از کاربران اسمارت فون، از افتادن تلفن همراهشان درون آب احساس شرمندگی می کنند.

مشخصه مهم دیگر نوت 7 همان درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن است که به لطفش، می توان حافظه دستگاه را تا 256 گیگابایت ارتقاء داد و قطعا خیلی ها از بودن آن در این فبلت خوشحال شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    عالیه!
    من نوک یه سنجاق تقریبا نازک و یه کلید رو پشت اس ۷ که گوریلا گلش ۴ هستش چندبار کشیدم تا نوک سنجاق کج شد و هیچ خطی پشت گوشی نیوفتاد!

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    بسیار عالی.چون صفحه های امولد سامسونگ بسیار از نمونه های ال سی دی گرون تره باید به فکر حفاظتش بود....

مطالب پیشنهادی