ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 همراه با تبدیل Micro USB به USB Type-C عرضه خواهد شد

همانطور که در خبرها خواندید، سامسونگ شب گذشته از نوت 7 به عنوان جدیدترین فبلت پرچمدار خود رونمایی به عمل آورد، محصولی که البته ویژگی تازه ای برایش باقی نمانده بود و هر آنچه در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

همانطور که در خبرها خواندید، سامسونگ شب گذشته از نوت 7 به عنوان جدیدترین فبلت پرچمدار خود رونمایی به عمل آورد، محصولی که البته ویژگی تازه ای برایش باقی نمانده بود و هر آنچه در مراسم رونمایی مشاهده کردیم در زمره ی اطلاعات لو رفته از پیش به حساب می آمد.

یکی از خصوصیات جدید فبلت سامسونگ درگاه USB Type-C است که البته پیش از رونمایی در شایعات به گوش می رسید اما بسیاری در موردش تردید داشتند، چرا که اندکی پیش، شرکت کره ای پرچمداران اخیر خود گلکسی اس 7 (بررسی دیجیاتو) و نسخه ی اج (بررسی دیجیاتو) از این محصول را همان درگاه ارتباطی مرسوم و قدیمی Micro USB عرضه کرده بود.

حالا گلکسی نوت 7 نخستین تلفن هوشمند این شرکت به حساب می آید که به USB Type-C مجهز شده و این موضوع با وجود مزیت ها، مشکلاتی را نیز برای کاربران به همراه خواهد داشت، از جمله اینکه دیگر هیچکدام از لوازم جانبی و کابل های قدیمی با محصول تازه قابل استفاده نخواهند بود.

هرچند تبدیل های مورد نیاز برای رفع این مشکل در بازار وجود دارند، اما لازم است بدانید که سازنده ی کره ای تبدیل Micro USB به USB Type-C را در جعبه ی دستگاه قرار داده و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد، در نتیجه به سادگی می توانید این محصول را تهیه و بدون دردسر، ابزارها و کابل های قدیمی خود را با آن مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    بازم دمش گرم که تو جعبش گذاشت مثل قلم و سری های تعویضیش که همیشه باهاشه .. مثل بعضی ها نرم افزارهای اختصاصی قلم رو پولی نمیکنه (مایکروسافت وان نوت) و مثل بعضی ها همه چی رو جداگانه نمیفروشه (اپل با ایپد پرو و قلمش که قلم جدا گانه فروخته میشه)

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    خبر زیاد مهمی نبود ولی ممنون که خبر رو گذاشتین

    • james james
      james james | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

      این خبر نبود پست بود

مطالب پیشنهادی