ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس کاربران عادی هم می توانند هولولنز را خریداری نمایند

تا به امروز استفاده از هولولنز (همان هدست واقعیت افزوده آینده نگرانه مایکروسافت) تنها برای توسعه دهندگان ممکن بود. نکته دیگر اینکه خرید هدست یاد شده منوط به طی کردن پروسه ای زمان بر و پیچیده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۰

تا به امروز استفاده از هولولنز (همان هدست واقعیت افزوده آینده نگرانه مایکروسافت) تنها برای توسعه دهندگان ممکن بود. نکته دیگر اینکه خرید هدست یاد شده منوط به طی کردن پروسه ای زمان بر و پیچیده بود و دست آخر هم مایکروسافت باید تقاضای دریافت شده را تایید می کرد. حالا اما شرایط تغییر کرده است و شرکت ساکن ردموند تصمیم گرفته که این امکان را برای همه فراهم نماید.

البته نکاتی هم در این باره وجود دارند؛ برای نمونه هنوز کار زیادی نمی شود با هولولنز انجام داد و قطعا تا عرضه یک نسخه نهایی تجاری از این محصول مدت زمانی باقی مانده و مطمئنا در آن زمان، جمعیت بیشتری از کاربران به خرید دستگاه راغب می شوند و نرم افزارهای سودمند بیشتری برایش توسعه داده می شوند.

در هر حال اگر علاقمند به خرید این هدست هستید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • در آمریکا یا کانادا باشید
  • اکانت مایکروسافت داشته باشید
  • سه هزار دلار پرداخت نمایید

این را هم در نظر داشته باشید که گرچه همه می توانند یکی از هدست های هولولنز را خریداری کنند، اما محصول در کل مناسب توسعه دهندگان است، قیمت نسبتا بالایی دارد و تنها به صورت آنلاین قابل خریداری است.

اضافه نماییم که هولولنز پیشتر در ماه مارس در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و این حقیقت که حالا کاربران عادی هم می توانند آن را خریداری نمایند، خیلی ها را خوشحال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی