ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام با کپی برداری از اسنپ چت قابلیت جدیدی به نام Stories معرفی کرد

در محبوبیت بسیار زیاد اپ اسنپ چت میان مردم دنیا (به غیر از ایران) شک و شبهه ای وجود ندارد. این محبوبیت روز به روز در حال افزایش است، و این نکته ای است که همه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

در محبوبیت بسیار زیاد اپ اسنپ چت میان مردم دنیا (به غیر از ایران) شک و شبهه ای وجود ندارد. این محبوبیت روز به روز در حال افزایش است، و این نکته ای است که همه را غافلگیر کرده. یکی از قابلیت هایی که در این استقبال روزافزون از اسنپ چت نقش بسزایی داشته، تصاویر و ویدئوهای موقتی اسنپ چت هستند که فقط 24 ساعت در محیط این شبکه اجتماعی باقی مانده و پس از آن به طور کامل حذف می شوند.

این ویژگی اسنپت چت آنقدر پرطرفدار بوده که اینستاگرام هم در آخرین بروزرسانی خود به طور واضح از آن کپی برداری کرده است. Stories نام این قابلیت جدید در اینستاگرام است که امروز معرفی شده، و قرار است طی هفته های آینده در دسترس کلیه کاربران نسخه های iOS و اندروید این اپلیکیشن قرار بگیرد.

قابلیت Stories به شما اجازه می دهد تا اتفاقات روزمره زندگی تان را با دیگران به اشتراک بگذارید، بدون آنکه افراطی در انتشار پست ها صورت بگیرد، چرا که همگی 24 ساعت پس از انتشار از حساب کاربری تان به طور کامل حذف خواهند شد. درست مثل اسنپ چت، تیم اینستاگرام امکان کشیدن نقاشی روی عکس ها و ویدئوهای موقتی را نیز فراهم کرده است.

Instagram Stories

بهترین نکته در مورد قابلیت Stories آن است که تصاویر آن در فید اصلی حساب کاربری شما نمایان نمی شوند، بلکه صفحه ای اختصاصی موسوم به Story برای این منظور در نظر گرفته شده که دوستان شما می توانند با فشردن آیکن از آن قسمت بالای تایملاین، عکس های موقتی شما را ببینند. بابت امنیت و حریم خصوصی این عکس های موقتی هم نگران نباشید، اینستاگرام امکان Private کردن این بخش را نیز در اختیارتان قرار داده است.

اینستاگرام با ارائه این قابلیت در تلاش است تا کاربران را هر چه بیشتر به انتشار پست و فعالیت در این شبکه اجتماعی ترغیب کند. تصاویر بخش Stories وارد فید اصلی حساب کاربری نمی شوند، و این نکته ای مثبت برای افرادی است که روی محتوای حساب کاربری خود حساس هستند، مثل شرکت ها و صفحه هایی که فعالیت تجاری دارند.

قابلیت Stories طی هفته های آینده در اینستاگرام آغاز به کار خواهد کرد، و هنوز مشخص نیست که آیا این بروزرسانی به صورت مستقیم و از جانب سرور خواهد بود، یا اینکه نسخه جدیدی از اینستاگرام در اپ استور و گوگل پلی منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    ویژگی خوبیه

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    چه اشکال داره چیزای خوب و کاربردی کپی بشه؟ درنهایت به نفع مصرف کنندست دیگه.

  • Naji
    Naji | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    در حال حاضر این امکان وجود دارد و با یک آپدیت درست میشود

مطالب پیشنهادی