ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تکلیف گارانتی ارائه شده از سوی فروشندگان پلمپ شده آیفون به زودی روشن می شود

همان گونه که احتمالاً در خاطرتان هست چندی پیش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اقدامی دو عرضه کننده ی بزرگ تلفن های آیفون را به اتهام قاچاق پلمپ کرد. در این میان ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

همان گونه که احتمالاً در خاطرتان هست چندی پیش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اقدامی دو عرضه کننده ی بزرگ تلفن های آیفون را به اتهام قاچاق پلمپ کرد. در این میان بسیاری از خریداران قبلی موبایل های آیفون که تلفن خود را با گارانتی این دو شرکت و با قیمتی گران تر خریداری کرده بودند با این سؤال مواجه شدند که از این پس چه کسی پاسخگوی گارانتی اعطا شده خواهد بود؟

رئیس اتحادیه ی دستگاه‌ های مخابراتی در پاسخ به این سؤال گفته است: «اگرچه سرانجام گارانتی محصولات فروخته شده ی این دو شرکت اکنون در بلاتکلیفی است، اما ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان قطعاً به زودی تصمیمی در این باره اتخاذ خواهند کرد تا حقوق این افراد تضییع نشود. ارائه ی خدمات پس از فروش جزو تعهدات این دو شرکت بوده و با بسته شدن این شرکت‌ ها گارانتی ها از اعتبار ساقط نمی شود و باید تا ‌آخرین برگ گارانتی خدمات را ارائه کنند».

غلامحسن کریمی گفته است: «تکلیف آیفون‌ هایی که با قیمت گران‌ تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده‌ اند به زودی روشن خواهد شد تا حقوق خریداران تضییع نشود».

وی در ادامه افزوده: «اگرچه هنوز تصمیم قاطعی در این باره اتخاذ نشده، اما به احتمال زیاد این دو شرکت موظف خواهند شد با بازگشایی مجدد محلی، خدمات پس از فروش تعهد شده ی خود را کماکان ارائه دهند. علاوه بر این، هر شرکتی که برای محصولات وارداتی خود برگ سبز داشته باشد و محصولات خود را از مجاری قانونی وارد کند، IMEI گوشی‌ هایشان ثبت می‌ شود و وارداتشان بلااشکال است که فعالیت همه ی شرکت‌ ها با لحاظ کردن این شرایط بلامانع است».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ghost
    Ghost | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    اگه کسی برامون بیاره به چه صورت میشه رجیسترش کرد ؟ کسی میدونه ؟

  • am__srd
    am__srd | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    اول که میگفتن تا اپل نمایندگی نیاره گوشی هاش ریجستر نمیشه حالا میگن هرکی قانونی وارد کنه ریجستر میکنیم

مطالب پیشنهادی