ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

فراخوان حضور استارتاپ‌ ها در دومین همایش شهر هوشمند

کسب‌ و کار های نوپا می‌ توانند در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند بطور رایگان حضور داشته باشند. با تمدید مهلت ثبت‌ نام تا تاریخ ۲۲ مرداد، از کلیه ی استارتاپ‌ های فعال در ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کسب‌ و کار های نوپا می‌ توانند در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند بطور رایگان حضور داشته باشند. با تمدید مهلت ثبت‌ نام تا تاریخ ۲۲ مرداد، از کلیه ی استارتاپ‌ های فعال در عرصه ی سرویس‌ های عمومی و شهری دعوت می‌ شود با ثبت نام در بخش خدمات سامانه ی اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌ و کار های نوپای فاوا» نسبت به ارائه ی درخواست شرکت در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند اقدام کنند. جایزه ی استارتاپ برتر به انتخاب کمیته ی ارزیابی، ۳ سکه ی تمام بهار آزادی است و رتبه‌ های بعدی نیز به ترتیب‌ ۲ و ۱ سکه دریافت خواهند کرد.

به این منظور، کسب‌ و کار های نوپا که موضوع فعالیت‌ آنها به هر نحو با خدمات عمومی و شهری مرتبط است مانند سیستم حمل و نقل، خدمات عمومی، سرویس‌ های واقعیت افزوده، مسیریابی، نقشه، برنامه‌ های مرتبط تلفن همراه، اطلاع‌ رسانی و سایر موارد، می‌ توانند درخواست حضور در نمایشگاه شهر هوشمند را از طریق بخش خدمات در سامانه ی اینترنتی «مرکز توانمند سازی و تسهیل‌ گری کسب‌ و کار های نوپای فاوا» ارسال کنند.

نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند، فرصت مناسبی جهت تعامل با کارشناسان و مدیران اجرایی در حوزه ی فناوری‌ اطلاعات است و به دنبال همکاری دبیرخانه ی این همایش با «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌ گری کسب‌ و کار های نوپای فاوا»، استارتاپ‌ های منتخب می‌ توانند به طور رایگان از این فرصت جهت معرفی کسب‌ و‌ کار خود به طیف قابل‌ توجهی از مدیران دولتی و بخش خصوصی استفاده کنند.

استارتاپ‌ هایی که علاقمند به حضور در این نمایشگاه هستند لازم است اطلاعات استارتاپ خود و مؤسسان آن را پیش از ارسال درخواست به‌طور کامل در سایت مرکز توانمندسازی ثبت کرده باشند. لذا مؤسس یا مؤسسان استارتاپ، ابتدا پروفایل خود شامل مشخصات، توضیحات، مهارت‌ ها و اطلاعات تماس را بر اساس نقش خود ثبت می‌ کنند، سپس با ثبت‌ نام استارتاپ و تعیین اعضای آن می‌ توانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست دهند. برای ارسال درخواست می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

smartcity2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی