ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ‌نویسی زنده دیجیاتو: مراسم راه اندازی اینترنت نسل ۴ ثابت، TD-LTE در مشهد [خاتمه یافت]

مدت محدودی می شود که بالاخره و به همت اپراتورهای کشورمان، پس از چندین سال، در نهایت ما هم در حال چشیدن طعم شیرین اینترنت همراه، ابتدا از نوع 3G و سپس 4G بوده ایم. راه‌یابی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۳

مدت محدودی می شود که بالاخره و به همت اپراتورهای کشورمان، پس از چندین سال، در نهایت ما هم در حال چشیدن طعم شیرین اینترنت همراه، ابتدا از نوع 3G و سپس 4G بوده ایم.

راه‌یابی اینترنت پر سرعت اگرچه با مشکلات بسیاری همراه بود اما فرایند پیشرفت آن قابل قبول بوده و همچنان در حال گسترش با تکنولوژی های نو است. در این میان اپراتور دوم کشورمان، ایرانسل، همواره تلاش داشته تا دست کم در مبحث اینترنت همراه و گسترش آن، پیشتاز بوده و به باور بسیاری، چنین اتفاقی نیز رخ داده است.

اما امروز در هتل همای مشهد، ایرانسل تصمیم دارد تا به سراغ استاندارد تازه ای رفته و آن را در اختیار کاربران خانگی و اداری قرار دهد. گونه ای از اینترنت که نسل ۴ ثابت یا TD-LTE نام دارد و چند سالی می شود که در بازارهای جهانی رواج یافته است.

ما هم امروز در هتل همای مشهد هستیم تا این رویداد مهم را به شکل لحظه به لحظه برای‌تان گزارش کنیم. مراسم قرار است راس ساعت ۱۰:۳۰ با نطق اصلی آقای «قلمبر دزفولی»، مدیر عامل ایرانسل آغاز گردد. دعوت می کنیم با وبلاگ نویسی و پوشش زنده دیجیاتو همراه باشید.

این صفحه به صورت خودکار به روز رسانی (Refresh) می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    ابن دهلران هنوز ۲g هست کسی هم رسیدگی نمی کنه. اینجا رایتل و همراه اول خوب جولان میدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی