ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رسم نمودار در اکسل
تکنولوژی

مایکروسافت Excel API را به صورت عمومی منتشر کرد

در حالی که مدت نسبتاً کوتاهی از آغاز دوره بتای Excel API می گذرد، امروز مایکروسافت این قابلیت جدید را به صورت عمومی منتشر ساخت. توسعه دهندگان با استفاده از این ابزار می توانند از طریق ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

در حالی که مدت نسبتاً کوتاهی از آغاز دوره بتای Excel API می گذرد، امروز مایکروسافت این قابلیت جدید را به صورت عمومی منتشر ساخت. توسعه دهندگان با استفاده از این ابزار می توانند از طریق نرم افزارهای خود برخی محاسبات را در سرویس Excel آفیس ۳۶۵ به انجام برسانند.

ردموندی ها در ماه نوامبر ۲۰۱۵ برای اولین بار از Excel API رونمایی کردند و سپس در خلال کنفرانس بیلد از برنامه هایشان برای تبدیل کردن آفیس ۳۶۵ به پلتفرمی برای توسعه دهندگان خبر دادند. به مانند دیگر API های این سرویس، این مورد نیز از طریق Microsoft Graph در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نرم افزار اکسل یکی از پرکاربردترین ابزارهای مجموعه آفیس برای ذخیره سازی اطلاعات و انجام محاسبات مختلف در کسب و کارهای گوناگون است. با بهره گیری از Excel API توسعه دهندگان می توانند از قابلیت های محاسباتی این ابزار قدرتمند در نرم افزارهای خارج از مجموعه آفیس بهره ببرند. حالا می توان با کمک صفحات گسترده اکسل گزارش های مختلف را تولید و حتی داشبوردهای ارائه اطلاعات ساخت.

اضافه نماییم که مایکروسافت در جهت گسترش استفاده از این امکان جدید، با دو سرویس سوم شخص محبوب برای بهره گیری از اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن های Office 365 وارد همکاری شده است. دو سرویس مذکور شامل Zapier و Sage می شوند که هر دو در زمینه ارائه خدمات مدیریتی به کسب و کارهای خرد و متوسط فعالیت می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی