ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل Fitbit خبر از معرفی حداقل دو محصول جدید تا پایان سال 2016 می دهد

جیمز پارک مدیرعامل Fitbit در گزارش مالی اخیر این کمپانی از سه ماهه دوم سال 2016 میلادی، به سرمایه گذاران گفته است که می توانند تا پیش از کریسمس آتی، منتظر رونمایی از حداقل دو محصول ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

جیمز پارک مدیرعامل Fitbit در گزارش مالی اخیر این کمپانی از سه ماهه دوم سال 2016 میلادی، به سرمایه گذاران گفته است که می توانند تا پیش از کریسمس آتی، منتظر رونمایی از حداقل دو محصول جدید باشند. اگرچه او جزییات بیشتری درباره این محصولات ارائه نکرده اما همین اشاره کوچک او کافیست تا بسیاری از مخاطبان و مشتریان Fitbit به وجد آیند.

همانطور که گفته شد، پارک از ارائه جزییات بیشتر امتناع ورزیده است اما می توان حدس زد که محصولات جدید Fitbit، در نمایشگاه IFA امسال که طی ماه سپتامبر و در شهر برلین آلمان برگزار می گردد، معرفی خواهند شد. جیمز پارک در حالی خبر از معرفی و عرضه این محصولات جدید داده است که در ماه مه اخیر نیز، Fitbit علامت تجاری جدیدی به نام «Flex and Charge» به ثبت رسانده بود.

در این صورت، دو محصول جدید، بعد از گجت های «Alta» و «Blaze»، سومین و چهارمین پوشیدنی هایی خواهند بود که از سوی Fitbit به بازار عرضه می شوند. بنابر گزارشی از سوی وب سایت Wearable، دیوایس های مورد اشاره با نام رمز «Laryon» و «Fermion» شناخته می شوند و احتمالاً در حال حاضر، فاز آزمایشی بتا را پشت سر می گذارند.

جزییات و اطلاعات زیادی درباره محصولات جدید Fitbit در دست نیست اما اگر نگاهی به پیشینه آنها و محصولاتی که پیش تر عرضه کرده اند، احتمالاً باید منتظر بندهای سلامتی جدیدی با طراحی و مشخصات ارتقاء یافته باشیم. ناگفته نماند که پس از خرید پلتفرم Coin توسط Fitbit که در ارائه سرویس های پرداخت پول از طریق موبایل فعالیت دارد، شاید بتوان منتظر قابلیت های NFC هم در دستبندهای بعدی این شرکت بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی