ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مشاهده استیکرهای فراگیر شده و ذخیره مکالمات؛ امکانات جدید تلگرام در بروزرسانی به نسخه 3.11

تیم تلگرام ساعاتی پیش با ارائه یک بروزرسانی، اپلیکیشن پیام رسان پرطرفدار خود را به نسخه 3.11 ارتقا داده و قابلیت های بسیار مفیدی به آن اضافه کرده که شاید بسیاری از کاربران مدت ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

تیم تلگرام ساعاتی پیش با ارائه یک بروزرسانی، اپلیکیشن پیام رسان پرطرفدار خود را به نسخه 3.11 ارتقا داده و قابلیت های بسیار مفیدی به آن اضافه کرده که شاید بسیاری از کاربران مدت ها انتظارشان را می کشیدند.

نخستین تغییر ورژن جدید تلگرام، مربوط به استیکرهاست. از نسخه 3.11 به بعد، با مراجعه به تب استیکرها در تنظیمات اپلیکیشن بخش جدیدی به نام Trending Stickers را مشاهده می کنید که برای نمایش استیکرهای فراگیر میان کاربران این اپلیکیشن پیام رسان راه اندازی شده. کلیه این استیکرهای فراگیر یا به اصطلاح ترند شده را هم می توانید از همین بخش دانلود کنید.

1

همانطور که مطلع هستید، تلگرام در نسخه های پیشین اجازه نصب بیش از 200 پکیج استیکر را به کاربران نمی داد، اما در نسخه 3.11 با اضافه کردن گزینه ای جدید به تنظیمات استیکرها توانسته تا این محدودیت را از سر راه کاربران بردارد.

در آخرین نسخه تلگرام اگر تعداد پکیج های استیکر شما از 200 مورد فراتر برود، اپلیکیشن به طور خودکار پکیج های قدیمی یا کمتر استفاده شده را در سرورهای خود آرشیو کرده تا جا برای پکیج های جدیدتر باز شود. حالا برای آنکه مجددا استیکرهای قدیمی تان را به محیط اپلیکیشن برگردانید، می بایست به تب جدیدی در تنظیمات استیکرها موسوم به Archived Stickers مراجعه نمایید.

قابلیت جدید دیگر، امکان ذخیره سازی مکالمات و پیام ها در فضای ابری است. اگر تا حالا برای ذخیره پیام های مورد علاقه تان یک پنجره چت با خودتان باز کرده بودید یا آن ها را در یک گروه اختصاصی ذخیره می کردید، حالا می توانید با مراجعه به بخش مخاطبین و اشاره بر شماره خودتان در بالای صفحه، پنجره ای برای ذخیره سازی پیام ها در فضای ابری تلگرام در اختیار داشته باشید.

2

کلیه پیام های این بخش در پلتفرم های مختلف همگام سازی می شوند، بنابراین با کلیه دستگاه ها می توانید به آرشیو نوشته های ذخیره شده خود در تلگرام دسترسی پیدا کنید.

اما پیش نمایش گروه ها قابلیت جدید دیگری است که در نسخه 3.11 تلگرام شاهدش خواهید بود. از این پس با دریافت لینک دعوتنامه یک گروه، پیش از پیوستن به آن می توانید تعداد اعضای آن و این که چه کسانی در گروه عضو هستند را نیز مشاهده کنید.

3

نسخه اندروید تلگرام نیز در این بروزرسانی دستخوش تغییراتی گشته. رابط کاربری دوربین برای تسهیل فرآیند عکاسی بهینه تر از نسخه های پیشین شده و ضمنا حالا می توان محتوای ارائه شده توسط هر ربات پیش از ارسال را نیز مشاهده کرد.

4

و در نهایت نسخه دسکتاپ نیز به یک ویدئوپلیر درون برنامه ای برای نمایش فایل های مالتی مدیا مجهز شده تا برای تماشای فایل های این چنینی ناچار به باز کردن اپلیکیشن های دیگر نباشید. طراحی رابط کاربری نیز دستخوش تغییرات کوچکی شده تا کاربران نسخه دسکتاپ نسبت به گذشته تجربه بهتری از چت و گفتگو با دوستان خود در تلگرام داشته باشند.

نسخه جدید تلگرام را می توانید از گوگل پلی، اپ استور و در دسکتاپ به طور مستقیم دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    عالیه

  • Mohammad Sadeghi
    Mohammad Sadeghi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    یکی از امکاناتی که تلگرام باید در ورژن های بعدی اضافه کنه امکان دسته بندی کردن گروه ها و کانال هاست

  • farsam
    farsam | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    بعد ۴۵ روز اپدیت داده چیز جالب و دندون گیری اضافه نکرده
    باید بجای ریپورت گزینه ای رو اضافه کنه مثicqافراد خارج از دفترچه تلفن نتونن پیام بدن
    بعد دیگه باید چت صوتی و تصویریhdاضافه بشه
    امکان گذاشتن پست
    و فالو کردن
    اینکه بفهمیم کی از پروفایل بازدید کرده
    امکان گذاشتن استاتوس مث واتساپ
    خصوصی سازی عکس پروفایل مث لست سین که خودمون تعیین کنیم چه افرادی بتونن ببینن یا نبینن
    و ...اینکه تو چت مث اسنپ چت گزینه ای باشه وقتی طرف داره تایپ میکنه حتی بدون اینکه ارسال کنه ببینیم چی داره تایپ میکنه و ویژگی های جذاب و جدید دیگه
    این اپدیت چیز جالب وجدیدی رو نکردن

    • armin123
      armin123 | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

      تلگرام که خیلی چرت شده، فقط چت داده، هیچکاری نمیشه باهاش کرد، وایبر و ویسپی و واتس اپ خیلی بهترن

مطالب پیشنهادی