ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 دارای وضعیتی برای فیلتر کردن نور آبی نمایشگر است

ظاهرا نسل ششم از فبلت پرطرفدار سامسونگ، گزینه ای برای فیلتر کردن نور آبی نمایشگر دارد و این در حالی است که شرکت یاد شده در جریان معرفی نوت 7 حرفی در این باره به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

ظاهرا نسل ششم از فبلت پرطرفدار سامسونگ، گزینه ای برای فیلتر کردن نور آبی نمایشگر دارد و این در حالی است که شرکت یاد شده در جریان معرفی نوت 7 حرفی در این باره به میان نیاورد.

این کهکشانی حالا شاید داغ ترین اسمارت فون در دنیا باشد، اما بسیاری امکانات و قابلیت های مختلف دارد که سامسونگ متواضعانه اشاره ای به آنها نکرده است.

روز گذشته برای شما از مُد Power Saving در این موبایل گفتیم که می تواند به صورت آنی رزلوشن نمایشگر را به FHD یا HD تغییر دهد و حالا که این خبر را می خوانید، روشن گشته نوت 7 امکان فیلتر کردن نور آبی نمایشگر را هم دارد و کاربرانش می توانند از طریق منوی کشویی تنظیمات دستگاه آن را خاموش یا روشن نمایند.

در بخش تنظیمات این موبایل و در قسمتی که سطح روشنایی نمایشگر تنظیم می گردد، دکمه ای اضافه شده که با حرکت دادنش، فیلتر نور آبی فعال و غیر فعال می گردد. البته دسترسی به این بخش از طریق صفحه تنظیمات سریع نیز فراهم است که این نشان می دهد به باور سامسونگ خیلی از کاربران از چنین قابلیتی استفاده خواهند کرد.

با این همه، آنطور که از شواهد امر بر می آید این فیلتر سطح سفارشی سازی اپلیکیشن های شخص ثالث برای این منظور را ندارد؛ بدان معنا که نمی توان ساعت های از پیش تعریف شده برایش تنظیم کرد و تدابیری را اتخاذ نمود که در جریان آن ساعت ها، نور آبی به تدریج کم تر شده و درنهایت از بین برود.

از طرفی، همانطور که احتمالا می دانید، اندروید نوقا حدودا یک ماه دیگر به صورت عمومی عرضه می شود و آنطور که گفته شده، این نسخه دارای یک گزینه داخلی برای فیلتر کردن نور آبی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ایوب
    ایوب | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    من تبلت ایسوس مموپد دارم مال 2014 اس و قابلیت بلو لایت فیلتر (همون تنظیم نور آبی) رو داره
    واقعا کاربردیه

  • salari
    salari | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    کلا این همون tlight هست دیگه چیز خواصی داره

  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    ماشالا چه قدر فعالی زیر هر مطلب نظر شما هست

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    چه جالب.از نظر نمایشگر و تنظیمات و ویژگی ها کاملا برتر هست نسبت به رقبا.باید دید ایفون 7 چه ویژگی هایی سخت افزاری و نرم افزاری برای نمایشگر داره

مطالب پیشنهادی