ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلفابت 2 میلیارد دلار اوراق قرضه منتشر کرد

آلفابت، شرکت مادر تخصصی گوگل، امروز اوراق قرضه جدیدی را به ارزش 2 میلیارد دلار منتشر کرد. البته چرایی این کار و محل صرف پولی که قرار است از این طریق عاید شرکت مورد بحث شود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

آلفابت، شرکت مادر تخصصی گوگل، امروز اوراق قرضه جدیدی را به ارزش 2 میلیارد دلار منتشر کرد. البته چرایی این کار و محل صرف پولی که قرار است از این طریق عاید شرکت مورد بحث شود هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

Ruth Porat مدیر ارشد واحد مالی این کمپانی در جریان نشستی که هفته گذشته با حضور سهامداران آلفابت و به منظور اعلام گزارش درآمدهای مالی آن برگزار گردید، اعلام کرد که انجام این کار پیشتر نیز از سوی مدیران آلفابت مورد بررسی قرار گرفته و پیش بینی چنین اتفاقی را می کردند.

او اظهار نمود: اوضاع بازار خوب است و آلفابت می تواند از این فرصت برای انتشار اوراق قرضه اش استفاده نماید و این دقیقا همین اتفاقی است که امروز رخ داد.

در مورد محل صرف این مبلغ هم همانطور که گفته شد، فعلا ایده ای وجود ندارد اما واحدهای مختلفی وجود دارند که می توانند از آن بهره مند شوند؛ برای نمونه Fiber چندی است که تلاش دارد به حوزه های جدیدی ورود پیدا کند، پروژه ماشین های خودران گوگل نیز منتظر فرصتی برای شکوفایی است و در کنار اینها، ده ها کار نیمه تمام دیگر هم هستند که برای رسیدن به موفقیت به بودجه های کلان نیاز دارند.

با در نظر داشتن تمایل زیاد گوگل به حوزه یادگیری ماشینی و شبکه های عصبی، احتمال می رود که این سرمایه در نهایت در راستای توسعه دیتا سنترهای این شرکت و ساخت ربات هایی مورد استفاده قرار گیرد که آلفابت سودایشان را در سر می پروراند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی