ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاریخ رسمی رونمایی از فبلت LG V20
تکنولوژی

ال جی تایید کرد؛ ۱۶ شهریور تاریخ رونمایی از تلفن هوشمند LG V20

کمپانی ال جی برای جذب مخاطب بیشتر، در سال ۲۰۱۵ سعی کرد به نوعی از روش سامسونگ پیروی کرده و دو پرچمدار را طی یک سال روانه بازار نماید؛ اولی به رسم سابق از سری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

کمپانی ال جی برای جذب مخاطب بیشتر، در سال ۲۰۱۵ سعی کرد به نوعی از روش سامسونگ پیروی کرده و دو پرچمدار را طی یک سال روانه بازار نماید؛ اولی به رسم سابق از سری G بود، یعنی همان G۴، اما پرچمدار دوم V۱0 نام گرفت که با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر دومش امید داشت مشتریان بیشتری را به سمت دیگر موبایل ساز مطرح کره ای بکشاند. حال از جنوب شرق آسیا خبر می رسد که ال جی قصد دارد این رویه را در سال جاری نیز ادامه داده و در تاریخ ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) از فبلت قدرتمند V20 رونمایی کند.

فروش LG G5 با تمام «دوستانش» به هیچ وجه راضی کننده نبوده و کمپانی کره امید دارد با ارائه بهتر همان ویژگی های فبلت V۱0 سال قبل، تا حدی اوضاع خود را در این بازار دشوار سر و سامان دهد.

پیش از این می دانستیم که قرار است V20 به عنوان اولین موبایلی که با اندورید ۷ یا نوقا عرضه می شود، در ماه آینده میلادی از راه برسد. حالا هم ال جی به طور رسمی روز ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) را به عنوان زمان دقیق و شهر سانفرانسیسکو را به عنوان محل برگزاری مراسم آن اعلام کرده است و این خبر را با انتشار پوستری رسماً تایید کرد. البته قرار است فردای این تاریخ در شهر سئول نیز مراسمی مشابه برای رونمایی از فبلت V20 برگزار شود.

تاریخ عرضه فبلت V20 ال جی

طبق شنیده ها، محصول جدید کمپانی ال جی از نمایشگری ۵.۵ اینچی با کیفیت full HD برخوردار است. نکته عجیب اینجاست که ابعاد و رزولوشن V20 نسبت به V۱۰ با کاهش رو به رو شده است، البته اگر بتوان به صحت اخبار منتشر شده در این باره اعتماد کرد.

علاوه بر این ها، به نظر می رسد قرار است فبلت جدید ال جی در دو مدل با حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی روانه بازار شود. این دو نسخه به ترتیب با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه می شوند. چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی از دیگر مشخصاتی است که برای فبلت جدید V20 برشمرده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    یه گوشی مثل ادم بدن دیگه حالا یکی رم 3 یکی 4 :

مطالب پیشنهادی