ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی InstaFollower؛ اپلیکیشنی ایرانی برای مدیریت دنبال کنندگان در اینستاگرام

چه کسانی تصاویر اینستاگرام من را بیشتر از دیگران لایک کرده اند؟ طی هفته گذشته چند دنبال کننده جدید داشته ام؟ کدام یک از دوستانم به من فالوبک نداده اند؟ این ها سوالاتی هستند که احتمالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

چه کسانی تصاویر اینستاگرام من را بیشتر از دیگران لایک کرده اند؟ طی هفته گذشته چند دنبال کننده جدید داشته ام؟ کدام یک از دوستانم به من فالوبک نداده اند؟ این ها سوالاتی هستند که احتمالا در طول استفاده از اینستاگرام از خود پرسیده اید.

برای رسیدن به پاسخ این سوالات (که حقیقتا برای طرفداران افراطی اینستاگرام یک دغدغه جدی است) می بایست به اپلیکیشن های شخص ثالثی مراجعه کنید که به API یا همان رابط برنامه نویسی اینستاگرام دسترسی دارند. InstaFollower اپلیکیشنی توسعه یافته توسط یک تیم برنامه نویس ایرانی است که با دسترسی به API اینستاگرام می تواند اطلاعات مورد نیاز شما را از آن استخراج کند.

InstaFollower 2

برای ورود به اپ و استخراج اطلاعات، لازم است که نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را به آن بدهید. پس از این کار، صفحه اصلی اپ برایتان نمایان می شود که در آن می توانید به اطلاعات مختلفی در مورد دنبال کننده های خود و کسانی که دنبال شان می کنید دست یابید.

به عنوان مثال، در دسته "طرفدارها" دنبال کنندگانی را می بینید که شما دنبال شان نکرده اید. بر عکس، "فالو بک نداده ها" فهرست کننده افرادیست که در عین فالو شدن توسط شما، دنبال تان نکرده اند. بخش دیگری به نام "متقابل" هم نمایش دهنده دوستانی است که به صورت متقابل همدیگر را دنبال کرده اید.

دسترسی به این اطلاعات به طور یکجا مزیت بزرگی برایتان به همراه دارد: می توانید افرادی که فالو بک نداده اند را در کمتر از چند دقیقه شناسایی و بلافاصله آنفالویشان کنید. بدیهی است که انجام این کار در محیط اپلیکیشن بسیار ساده تر و سریع تر از اقدام به همین کار در خود اینستاگرام خواهد بود.

InstaFollower 3

فالوئرهای اخیرا اضافه شده و از دست رفته هم اطلاعات دیگری هستند که با InstaFollower به آن ها دست خواهید یافت. اما مواردی که تا کنون ذکر کردیم، امکانات رایگان اپلیکیشن بودند.

یک سری آیتم مثل مشاهده بهترین لایک کننده ها، بدترین لایک کننده ها و افرادی که لایک کرده اما فالو نکرده اند جز موارد غیر رایگان اپلیکیشن هستند که به همگی می توانید با پرداخت 4000 تومان به صورت درون برنامه ای دسترسی داشته باشید. قیمت آزاد شدن این امکانات بالاست، اما اگر مشکلی با پرداخت آن نداشته باشید مطمئنا از انجام این کار پشیمان نخواهید شد.

InstaFollower برای گردانندگان صفحه های پرطرفدار اینستاگرامی و افرادی که دنبال کننده زیادی دارند ابزار بسیار مفیدی است. این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

آنفالویاب اینستاگرام | instafollow

آنفالویاب اینستاگرام | instafollow

سازنده: بهداد سیستم ایرانیان قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mohammad_sedaghat
    mohammad_sedaghat | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

    این برنامه به خاطر نقض قوانین و شکایت کاربران از بازار حذف شده است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی