ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشنی برای کودکان جهت گشت و گذار مجازی در کوه های هیمالیا منتشر کرد

گشت وگذار مجازی با گوگل استریت ویو در رشته کوه های هیمالیا، همیشه کار مفرحی برای کاربران بوده است. اما اگر بخواهید همین تجربه را برای کودکان فراهم کنید، باید دوز سرگرم کنندگی آن را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

گشت وگذار مجازی با گوگل استریت ویو در رشته کوه های هیمالیا، همیشه کار مفرحی برای کاربران بوده است. اما اگر بخواهید همین تجربه را برای کودکان فراهم کنید، باید دوز سرگرم کنندگی آن را به میزان زیادی بالاتر ببرید.

گوگل با ارائه یک اپلیکیشن گشت و گذار سه بعدی در کوه های هیمالیا که کاراکتر اصلی آن یک غول مهربان برفی است، تلاش کرده تا تجربه ای سرگرم کننده از کوهنوردی مجازی را برای کودکان (و همچنین بزرگسالان) به ارمغان بیاورد.

اپ جدید غول موتورهای جستجوگر Verne: The Himalayas نام دارد که در آن کاربر کنترل یک غول برفی (یتی) را در دست می گیرد؛ کاراکتری که می تواند ارتفاعات کوهستان را بالا برود، با جت پک محیط اطراف را جستجو کرده یا روی دامنه های کوه اسکی کند.

غول برفی اپلیکیشن در حالی این کارها را انجام می دهد که می توانید همزمان در پس زمینه توضیحاتی صوتی در مورد کوهستان های هیمالیا را بشنوید. در واقع این اپلیکیشن قرار است که درعین سرگرم کنندگی، جنبه آموزشی هم برای کودکان داشته باشد.

اگر به دنبال ابزاری برای سرگرم کردن کودکان می گردید، شاید بد نباشد که اپلیکیشن جدید گوگل را از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی