ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعاتی تکمیلی از مشخصات سخت افزاری LG V20 افشا شد

چند روز پیش برایتان نوشتیم که نخستین اطلاعات درباره اسمارت فون V20، پرچمدار جدید ال جی افشا شده است. مشخصات فاش شده در خبر قبلی، اندکی دور از ذهن به نظر می رسید چرا که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

چند روز پیش برایتان نوشتیم که نخستین اطلاعات درباره اسمارت فون V20، پرچمدار جدید ال جی افشا شده است. مشخصات فاش شده در خبر قبلی، اندکی دور از ذهن به نظر می رسید چرا که در آن، به کاهش یافتن اندازه نمایشگر و رزولوشن اشاره شده بود که معمولاً چنین اتفاقی در موبایل های پرچمدار به وقوع نمی پیوندد. اما حالا اطلاعاتی تکمیلی درباره مشخصات سخت افزاری V20 ال جی منتشر شده که منطقی تر از پیش به نظر می رسد.

بنابر اطلاعات جدید، موبایل هوشمند V20 به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1440x2560 مجهز خواهد بود که از این لحاظ، دقیقاً با V10 برابری می کند. زیر بدنه دستگاه، قرار است از چیپست اسنپدراگون 820 استفاده گردد و بنابراین، باید منتظر پردازنده چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 نیز باشیم.

از دیگر مشخصات سخت افزاری افشا شده می توان به 4 گیگابایت حافظه رم و یک نمایشگر ثانویه، که در مدل V10 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود اشاره نمود. گفته می شود که موبایل مورد بحث به دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی مجهز شده و مثل مدل قبلی، از ماژول دوربین دوگانه در جلو بهره می برد. ضمناً V20 قرار است با اندروید 7.0 نوقا که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده به بازار عرضه گردد و احتمالاً اولین موبایل عرضه شده با سیستم عامل جدید اهالی مانتین ویو باشد.

در حال حاضر انتظار می رود که LG V20 در ماه آتی میلادی به بازار عرضه شود و کیفیت بدنه آن نیز احتمالاً شباهت زیادی به V10 خواهد داشت. در صورتی که V20 واقعاً در ماه سپتامبر میلادی عرضه شود، بدون شک رقابتی سخت را با گلکسی نوت 7 سامسونگ و آیفون 7 پلاس اپل تجربه خواهد کرد و بعد از ناکامی های LG G5، مطمئناً کره ای ها امیدهای بلندپروازانه ای نسبت به پرچمدار جدیدشان خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • سینا ذبیحی
    سینا ذبیحی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    در کل وی 20رقیب خوبی واسه, نوت, 7نمیشه چون, نمیتونه

  • benyamin.A
    benyamin.A | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    نوت7 با اسنکنر عنبیه چشمش حالا حالا کسی نمیتونه بهش برسه???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی