ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Prey بخش هایی از گیم پلی بازی را به نمایش می گذارد [تماشا کنید]

با وجود این که پیش از نمایشگاه E3، زمزمه هایی مبنی بر معرفی قسمت بعدی Prey به گوش می رسید اما تریلر رونمایی بازی توانست خیلی ها را هیجان زده کند؛ همه چیز نسبت به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

با وجود این که پیش از نمایشگاه E3، زمزمه هایی مبنی بر معرفی قسمت بعدی Prey به گوش می رسید اما تریلر رونمایی بازی توانست خیلی ها را هیجان زده کند؛ همه چیز نسبت به Prey 2 تغییر کرده بود. اگر از علاقه مندان به این فرنچایز باشید، حتما می دانید قسمت دوم پری سال 2011 معرفی شد ولی متاسفانه هیچ گاه انتشار نیافت.

بنابراین کمپانی Bethesda ساخت عنوان بعدی پری را که یک ریبوت بوده و هیچگونه شباهتی با پیشینیان خود ندارد به استودیو کاربلد آرکین، سازنده Dishonored، سپرد. اکنون تریلر جدیدی از این بازی به انتشار رسیده که بخش های از گیم پلی را برای نخستین بار به نمایش می گذارد. بر اساس توضیحاتی که پیرامون این تریلر منتشر شده، بازیکن نقش نخستین انسان جهش یافته را دارد که تحت حمله نیروهای بیگانه قرار می گیرد.

بنابراین باید سعی کنید از این جهنم زنده بیرون آمده و به جستجوی  حقیقت ها بپردازید. خود تریلر اطلاعات زیادی از گیم پلی ارائه نمی دهد و بار دیگر شاهد موجوداتی تاریک هستیم، با این وجود همین هم می تواند یک دید کلی پیرامون ریبوت پری به بازیکن بدهد. استودیو ارکین قول داده پری دارای داستانی تاریک با مفاهیم روانشناسه داشته باشد.

داستان این عنوان پیرامون شخصیتی با نام Morgan Yu می چرخد؛ نمونه ای از یک آزمایش که انسان ها می خواستند با آن نژاد بشریت را دست خوش تغییراتی شگرفی کند. اما هجوم فضایی ها به ایستگاه فضایی ای که Morgan Yu حضور داشت، باعث می شود تا تمامی معادلات به هم بخورد. ریبوت پری سال آینده برای کنسول های نسل هشتم و پی سی منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی