ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ریمستر بازی محبوب To the Moon برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه خواهد شد

بازی To the Moon بدون شک یکی از بهترین بازی های مستقل عرضه شده در تاریخ بازی های ویدیویی به شمار می رود که برای نخستین بار در سال 2011 به دست پی سی گیمرها ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

بازی To the Moon بدون شک یکی از بهترین بازی های مستقل عرضه شده در تاریخ بازی های ویدیویی به شمار می رود که برای نخستین بار در سال 2011 به دست پی سی گیمرها رسید و خیلی زود، به موفقیتی شگرف دست یافت. حالا استودیوی XD Network که پیش از این توسعه بازی Ragnarok Online را برعهده داشته، خبر از عرضه نسخه ریمستر و HD عنوان To the Moon برای پلتفرم های اندروید و iOS داده است.

در نسخه موبایل To the Moon، مکانیک های گیم پلی به شکلی چشمگیر بهبود خواهند یافت و از سوی دیگر، طراحی بازی هم شکلی چشم نوازتر به خود خواهد گرفت؛ بدین صورت که لبه های پیکسل ها به طور کل از بین خواهند رفت و در مجموع، بازی شکل و شمایلی هنری تر از سابق به خود خواهد گرفت.

IMG_4898

برای آن دسته از مخاطبانی که با عنوان بی نظیر To the Moon آشنایی ندارند باید گفت که داستان بازی مربوط به دو دکتر دوست داشتنی است که حافظه پیرمردی سفر می کنند تا ضمن اعمال تغییراتی در خاطرات وی، به آخرین خواسته او جامه عمل بپوشانند. در مجموع بدون اسپویل باید گفت که To the Moon به جرئت یکی از بهترین داستان سرایی های ممکن در میان تمام بازی های ویدیویی را به نمایش می گذارد و بعید است که ارتباطی عاطفی با داستان و شخصیت های آن برقرار نکنید.

Kan Gao، خالق To the Moon انتظار دارد که نسخه HD بازی در سال جاری میلادی مراحل تست را پشت سر گذاشته و در سال 2017 روی پلتفرم های اندروید و iOS عرضه گردد. وی بازی To the Moon را به صورت کاملاً تک نفره طراحی کرده بود و در حال حاضر، مشغول توسعه دنباله معنوی آن به نام Finding Paradise است که آن نیز در سال 2017 عرضه می شود. Finding Paradise یکبار دیگر داستان دکتر های محبوب نسخه اول را تصویر خواهد کرد که این بار به دنبال جایگزینی خاطرات بیماری دیگر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی