ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین هواپیمای اختصاصی آمازون «Prime Air» رونمایی شد [تماشا کنید]

حجم بسته های ارسالی آمازون به حدی رسیده که نیاز به هواپیماهای اختصاصی دارد، در همین راستا این شرکت در آخرین کنفرانس خبری اش در سیاتل، از اولین هواپیمای «Prime Air» رونمایی کرد. این بوئینگ 767 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

حجم بسته های ارسالی آمازون به حدی رسیده که نیاز به هواپیماهای اختصاصی دارد، در همین راستا این شرکت در آخرین کنفرانس خبری اش در سیاتل، از اولین هواپیمای «Prime Air» رونمایی کرد. این بوئینگ 767 پیش از این به «اطلس ایر» تعلق داشت و برای حمل و نقل بار استفاده می شد.

اوایل سال جاری میلادی، کمپانی مورد بحث اعلام کرد با دو شرکت «اطلس ایر» و «گروه خدمات حمل و نقل هوایی» برای اجاره هواپیما وارد مذاکره شده و قصد دارد تا 40 هواپیمای باربری را طی دو سال آتی به خدمت بگیرد، که در حال حاضر یازده فروند از آنها به بهره برداری رسیده، اما آنچه اکنون شاهد هستیم اولین نمونه با رنگ آمیزی اختصاصی به شمار می رود.

amazon_prime_air_plane_1

لازم به ذکر است فروش آمازون در سه ماهه دوم سال جاری در آمریکای شمالی، نزدیک به 28 درصد رشد داشته و به حدود 18 میلیارد دلار رسید. همچنین ده ها میلیون کاربر پرایم این سایت، جزو بهترین مشتریان آنها به شمار آمده و با پرداخت حق عضویت 99 دلار در سال، از خدمات تحویل رایگان بهره مند می گردند.

در همین راستا «دیو کلارک» معاون ارشد این کمپانی می گوید:

قطعاً تفاوت بین پروازهای تجاری و پروازهای خصوصی را می دانید. ما با استفاده از هواپیماهای اختصاصی مان می توانیم ارتباط بین هر دو نقطه دلخواه را به شیوه ای مطلوب فراهم سازیم، و زمان بندی ارسال بسته ها را بنا به نیاز هر روز تغییر دهیم. ما با این شیوه می توانیم ظرفیت، انعطاف پذیری و کنترل هزینه را نیز بهبود بخشیم.

گفتنی است کمپانی عظیم مورد بحث علاوه بر هواپیماهای باربری اختصاصی، تعداد مراکز انبارداری و مرتب سازی کالا در سطح جهان را به 145 عدد رسانده، ضمن اینکه خدمات تحویل اختصاصی در محل را در کشورهای مختلف ارائه می دهد. از جمله اقدام دیگر آمازون برای توسعه کسب و کار، می توان به فناوری های آماد و پشتیبانی متعدد از جمله پهپادهای حمل کالا، کامیون های حمل بار اختصاصی، و کشتی های باربری ویژه اشاره کرد.

در ادامه ویدئوی رنگ آمیز و آماده سازی این هواپیما را می بینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    هزینه اجاره هواپیماها خیلی گرونه. در این صورت سود هم میکنه؟ :/

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    ????

مطالب پیشنهادی