ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ استور ویژه محصولات واقعیت مجازی HTC با عنوان Viveport راه اندازی شد

کمپانی اچ تی سی برای گسترش ابعاد فعالیت های خود در زمینه واقعیت مجازی، به تازگی اپ استوری جدید با عنوان Viveport را برای اپلیکیشن های مخصوص هدست Vive خود راه اندازی کرده است. در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کمپانی اچ تی سی برای گسترش ابعاد فعالیت های خود در زمینه واقعیت مجازی، به تازگی اپ استوری جدید با عنوان Viveport را برای اپلیکیشن های مخصوص هدست Vive خود راه اندازی کرده است.

در حالی که استیم همچنان مرجع اصلی دانلود بازی های VR باقی خواهد ماند، Viveport به عنوان فروشگاهی برای دانلود اپلیکیشن های حوزه های آموزش، سفر، اخبار و موضوعات دیگر فعالیت خواهد کرد. این اپ استور از طریق وب، موبایل، ویندوز و البته مستقیما از طریق هدست Vive قابل دسترسی خواهد بود.

اچ تی سی تصمیم دارد تا پیش از عرضه نسخه نهایی این فروشگاه اپلیکیشن برای کاربران عادی، نسخه بتایی از آن را برای توسعه دهندگان منتشر کند. اگر شما هم توسعه دهنده هستید و علاقه مند به تجربه محیط و امکانات این اپ استور، می توانید همین الان با مراجعه به این لینک در برنامه تست بتای آن ثبت نام نمایید.

آقای Rikard Steiber، نایب رئیس ارشد بخش واقعیت مجازی اچ تی سی در مورد نقش و تأثیر واقعیت مجازی بر دنیای تکنولوژی می گوید: "ما شدیدا بر این اعتقادیم که واقعیت مجازی می تواند دنیا را هم برای مصرف کنندگان و هم کسب و کارها، به به سوی بهتر شدن پیش ببرد. ما اعتقاد داریم که واقعیت مجازی دسترسی به تجربیات مختلف را برای همه افراد ممکن می کند. با آن حالا همه می توانند به هر جایی که می خواهند سفر کرده و هر چیزی که تمایل دارند را به روش های مختلف فرا بگیرند."

البته شایان ذکر است که بسیاری از اپلیکیشن های Viveport همین حالا در فروشگاه استیم هم حضور دارند، اما جستجو و یافتن آن ها در میان خیل عظیم بازی های موجود در این پلتفرم کار چندان آسانی نیست. اما به نظر می رسد که اپ استور جدید رابط کاربری خلوت تر و کاربرپسندتری نسبت به استیم داشته باشد.

طبق اسکرین شات های اولیه ای که از Viveport منتشر شده، شباهت هایی در آن با اپلیکیشن Oculus Store مشاهده می کنیم که می توان آن را نکته مثبتی قلمداد کرد. اپ استور Viveport در حال حاضر کار خود را در کشور چین آغاز کرده و به گفته Steiber هم اکنون نزدیک به 100 اپلیکیشن در خود گنجانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی