ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واشنگتن پست پوشش خبری المپیک 2016 را به هوش مصنوعی سپرده است

نشریه واشنگتن پست خبر می دهد که تصمیم دارد بخشی از اخبار مربوط به المپیک ریو را توسط ربات ها و هوش مصنوعی پوشش دهد. این نشریه اعلام کرده که با استفاده از نرم افزار اختصاصی اش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

نشریه واشنگتن پست خبر می دهد که تصمیم دارد بخشی از اخبار مربوط به المپیک ریو را توسط ربات ها و هوش مصنوعی پوشش دهد. این نشریه اعلام کرده که با استفاده از نرم افزار اختصاصی اش می تواند داده هایی در قالب جملات کوتاه و کلیدی را چند لحظه پس از رخ دادن یک رویداد یا اتفاق مهم، به سمع علاقمندان برساند در حالی که نویسندگان این نشریه، سپس مقالاتی جامع تر و تحلیلی از رویدادها را به رشته تحریر در خواهند آورد.

منبع یاد شده تصمیم دارد اخبار لحظه ای را در پلتفرم توییتر، مسنجر فیسبوک و همچنین در قالب وبلاگ نویسی زنده به دست خوانندگان برساند. برای دریافت اخبار آن هم کافیست تا حساب کاربری WPOlympicsbot@ را در توییتر دنبال نمایید. این در حالیست که نسخه صوتی اخبار نیز برای افرادی که اسپیکر اکوی آمازون را دارند، در دسترس خواهد بود.

«جرمی گیلبرت» (Jeremy Gilbert)، مسئول استراتژی های نوی واشتنگتن پست در این باره می گوید: «هدف از انجام این کار، به هیچ عنوان این نیست که بخواهیم حتی شغل یک ژورنالیست را به مخاطره اندازیم. برعکس. در این مدت به شدت استخدام داشته ایم.»

جف بزوس، مدیر عامل آمازون در سال ۲۰۱۳ واشنگتن پست را خریداری کرد و از آن زمان تا کنون، تعداد ژورنالیست های این نشریه ۱۴۰ نفر افزایش داشته. ربات واشنگتن پست در زمان بازی ها، کاربران را از رخدادهای مهم آگاه می کند. آقای گلیبرت در خصوص بخش وبلاگ نویسی زنده هم گفت که چه جملات از سوی اشخاص نوشته شوند و چه توسط ربات، در نهایت ویراستاران ما آنها را بررسی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی