ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Badminton؛ تجربه ای آرکید از ورزش بدمینتون

تاکنون پیش آمده هنگام تجربه عنوانی ورزشی با خود بگویید چرا اسمارت فون ها استقبال کمتری از بعضی سبک ها داشته اند؟ بدمینتون یکی از همین ورزش هاست. عناوین کمی با محوریت این سرگرمی هستند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تاکنون پیش آمده هنگام تجربه عنوانی ورزشی با خود بگویید چرا اسمارت فون ها استقبال کمتری از بعضی سبک ها داشته اند؟ بدمینتون یکی از همین ورزش هاست. عناوین کمی با محوریت این سرگرمی هستند که علاقه مندان خود را راضی نگه می دارند. استودیو Enjoysports با ترکیب بدمینتون و المان های آرکید توانسته تجربه ای اعتیادآور پدید آورده و یکی از معدود عناوین خوب این ورزش را منتشر کند.

Badminton در یک فضای دو بعدی اتفاق می افتد. پیش از شروع بازی می توانید بین چندین شخصیت گوناگون یکی را انتخاب کنید. نکته جالب اینجاست قدرت هر شخصیت متفاوت بوده و با کمی پیشروی با بدمینتون بازهای حرفه ای تری پا به میدان مسابقه خواهید گذاشت. پس از انتخاب بازیکن، نوبت به بخش ظاهری او می رسد.

Badminton-game

همان طور که حدس می زنید، اینجا می توانید لباس، هدبند، تنیس و شرت ورزشی شخصیت اصلی را تغییر دهید. خوشبختانه انتخاب هر کدام از این ها روی قابلیت های بدمینتون باز تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین در کنار ظاهر باید به مسئله قدرت هم اهمیت بدهید. با گزینش شخصیت اصلی و تغییراتی روی او، نوبت به مسابقات دو راندی می رسد.

خیلی سادست. کنترل شخصیت اصلی را می گوییم. برای این کار تنها به پنج دکمه نیاز دارید؛ حرکت به سمت چپ و راست، ضربه زدن، پرش و قدرت. شاید با دیدن نام «قدرت» میان دکمه ها تعجب کرده باشید. هر شخصیت دارای قابلیت ویژه ای بوده و با پر شدن نوار انرژی می تواند از آن استفاده کند. متاسفانه این توانایی های ویژه تاثیر زیادی روی پیروزی نداشته و امیدواریم استودیو سازنده با آپدیت های بیشتر قدرت های شخصیت ها را بهبود بخشند.

Badminton-mobile game

البته از زمان انتشار بازی که حدود سه هفته می گذرد، Enjoysports بروزرسانی های گوناگونی را به انتشار رسانده تا ساخته خود را به تکامل نزدیک کند. آن ها همچنان به پشتیبانی از بازی ادامه داده و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بخش چند نفره با بلوتوث یا وای فای هم باشیم. چون چنین مکانیزم های گیم پلی جذابی هنگام رقابت با دوستان تازه روی اعتیادآور خود را نشان می دهند.

شاید ظاهر Badminton کودکانه به نظر برسد ولی المان های مثبت بازی به قدری هستند که بتوانند بازیکن ها سرگرم کنند. خود کاربرها هم از این عنوان استقبال کرده و تاکنون بیش از 500 هزار نفر Badminton را دانلود کرده اند. جدا از این که حجم پایین خود می تواند دلیل خوب دیگری برای تجربه بازی باشد.

Badminton

Badminton

سازنده: Enjoysports قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی