ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Artisto؛ اپلیکیشنی برای اعمال فیلترهای مشابه پریسما روی ویدئوها

این روزها فقط کافیست تا یک اپلیکیشن با استقبال عموم مواجه شده و به اصطلاح "ترند" شود؛ در یک چشم به هم زدن صدها نمونه کلون و مشابه آن در گوگل پلی و اپ استور پدیدار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

این روزها فقط کافیست تا یک اپلیکیشن با استقبال عموم مواجه شده و به اصطلاح "ترند" شود؛ در یک چشم به هم زدن صدها نمونه کلون و مشابه آن در گوگل پلی و اپ استور پدیدار می شوند. با موفقیت چشمگیر اپلیکیشن پریسما در سراسر دنیا، ظهور نمونه های مشابه آن موضوع دور از انتظاری نبود.

اگر به خاطر داشته باشید، در جعبه ابزار هفته گذشته به معرفی اپلیکیشن هایی پرداختیم که قابلیت هایی مشابه پریسما به کاربران خود ارائه می کنند. اپلیکیشن Artisto که امروز معرفی می کنیم هم جز همین دسته از اپ ها به شمار می رود، با این تفاوت که این بار فیلترهای شبیه به پریسما را روی ویدئوها اعمال می کند، قابلیتی که خود پریسما هنوز به آن مجهز نشده است.

با ورود به Artisto، صفحه دوربین برایتان نمایان می شود. حالا می توانید روی دکمه ضبط اشاره کرده و یک ویدئوی 5 ثانیه ای بسازید. پس از ساخت ویدئو، حالا فهرست فیلترهای اپلیکیشن برایتان نمایان می شود که می توانید هر کدام از آن ها را برای اعمال روی ویدئوی ضبط شده خود انتخاب کنید.

Artisto در نسخه فعلی اپلیکیشن چندان با کیفیتی نیست. اولا برای جلوگیری از سنگینی پردازش ویدئوها، با محدودیتی پنج ثانیه ای برای ضبط آن ها مواجه هستید. مورد بعد آنکه نمی توانید ویدئوها را از حافظه داخلی در اپلیکیشن بارگذاری کنید. پردازش ویدئوها هم نسبتا کار زمان بری است و یکی از موضوعاتی بوده که کاربران گوگل پلی و اپ استور بابت آن از توسعه دهندگان اپ انتقاد کرده اند.

اما زیبایی خروجی هایی که از Artisto تحویل می گیرید، دلیل قدرتمندی است برای آنکه بتوانید از محدودیت های آن چشم پوشی کنید. تنوع فیلترهای Artisto بالاست، و ضمنا محدودیت پنج ثانیه ای باعث شده تا ویدئوهای خروجی به راحتی در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و فیسبوک بارگذاری شوند. نکته خوب دیگر آنکه برای ضبط ویدئو در Artisto هیچ گونه محدودیتی برای نسبت تصویر نخواهید داشت.

ممکن است انتظار برای پردازش ویدئوها و محدودیت های ساختاری Artisto برای بسیاری از کاربران آزاردهنده باشد، اما می توان امیدوار بود که با ارائه بروزرسانی های بعدی شاهد عملکرد بهتری از این اپلیکیشن در آینده باشیم. مسلما اعمال فیلترهای نقاشی گونه با این اپ روی ویدئوها، تجربه جالبی است که ابدا خالی از لطف نخواهد بود. Artisto را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

Artisto – Art Video Editor

Artisto – Art Video Editor

سازنده: MY COM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 7.6 / 27 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی