ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارسال پیام مستقیم در حساب های تجاری
تکنولوژی

برای جذب مخاطب بیشتر، توییتر ارتباط کمپانی ها و مشتریانشان را بهبود می بخشد

از زمانی که توییتر امکان آن را فراهم کرد که برندهای تجاری مختلف بتوانند صفحه ای اختصاصی برای خود داشته باشند، کاربران عصبانی هر از چند گاهی به این حساب ها هجوم آورده و اعتراضات ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

از زمانی که توییتر امکان آن را فراهم کرد که برندهای تجاری مختلف بتوانند صفحه ای اختصاصی برای خود داشته باشند، کاربران عصبانی هر از چند گاهی به این حساب ها هجوم آورده و اعتراضات و مشکلات خود را از طریق آن به گوش تیم پشتیبانی رسانده اند. گرچه شرکت های بزرگ و با سابقه تعهد خاصی برای پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان خود دارند، اما عیب مسئله در آنجاست که این اعتراضات برای تمام کاربران این شبکه اجتماعی نیز قابل مشاهده خواهد بود که این مسئله می تواند تاثیر ناخوشایند در اعتبار آن برند بگذارد. حالا توییتر قصد دارد این رویه را تغییر دهد.

این شبکه اجتماعی به تازگی صفحه پروفایل برندها در نسخه موبایل خود را به نحوی تغییر داده که کاربران را ترغیب می کند، به جای گذاشتن کامنت های اعتراضی، از طریق «پیام مستقیم» (direct message) صدای خود را به گوش مسئولین آن کمپانی برسانند و رفع مشکل خود را طلب نمایند.

حالا اگر به حساب پشتیبانی شرکت هایی چون اپل، گوگل، اوبر یا اکتیویژن سری بزنید، خواهید دید که همواره یک دکمه بزرگ ارسال پیام در مقابل چشمتان خودنمایی می کند. البته به گزارش وبسایت «Techcrunch»، این حالت تنها برای عده خاصی از کاربران فعال شده و به نظر می رسد فعلاً در مرحله تست قرار دارد.

علاوه بر این ها، یک توضیح اضافه هم به صفحه پروفایل کمپانی های مختلف اضافه شده که محدوده زمانی معمول پاسخگویی آن حساب را در طول روز به نمایش می گذارد. به عنوان مثال در پروفایل اپل آمده که این حساب بیش از همه، در محدوده ساعت 5 صبح تا 8 شب پاسخگوی مراجعه کنندگان خود بوده است.

28868-9ea22748

با افزودن این قابلیت های جدید توییتر تمام تلاش خود را به کار بسته تا هم جذابیتش را برای برندهای بزرگ حفظ نماید، و هم از این طریق کاربران معمولی را ترغیب به مراجعه بیشتر و حضور فعال تر در شبکه اجتماعی خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی