ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری مجموعه اپلیکیشن +Hub را برای اندروید منتشر کرد

کمپانی کانادایی بلک بری به تازگی نرم افزار کاربردی +Hub را برای استفاده در موبایل های مجهز به سیستم عامل اندروید مارشملو روی گوگل پلی قرار داده. در این مجموعه، می توان تمامی ایمیل ها ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کمپانی کانادایی بلک بری به تازگی نرم افزار کاربردی +Hub را برای استفاده در موبایل های مجهز به سیستم عامل اندروید مارشملو روی گوگل پلی قرار داده. در این مجموعه، می توان تمامی ایمیل ها و پیام های شبکه اجتماعی را در قالبی یکپارچه مشاهده کرد، ضمن اینکه یک اپلیکیشن تقویم و برنامه ای برای مدیریت رمزهای عبور نیز در آن جای داده شده.

گفتنی است این مجموعه ابزار کاربردی قبلاً فقط به موبایل BlackBerry 10 و اسمارت فون اندرویدی Priv شرکت فوق تعلق داشت، اما فروش نامناسب اخیر آنها باعث شد کاربران +Hub به تعداد کافی و مورد انتظار نرسند.

بدین ترتیب با انتشار اپلیکیشن یاد شده برای دیوایس های اندرویدی، کاربران بالقوه زیادی به آن دسترسی خواهند یافت. البته موفقیت +Hub بستگی به این موضوع دارد که چند نفر به پرداخت حق عضویت ماهیانه خدمات آن تمایل داشته باشند، چون مجموعه فوق فقط برای 30 روز به صورت رایگان قابل استفاده بوده و سپس یا باید ماهی 99 سنت حق عضویت بپردازید، یا تبلیغات نسبتاً آزاردهنده در برنامه را تحمل نمایید.

البته با پرداخت مبلغ تعیین شده، می توان به دیگر اپلیکیشن های اختصاصی بلک بری از جمله Contacts، Tasks، Device Search، Notes و Launcher نیز دست پیدا کنید، اما از کیبورد مجازی کمپانی فوق در این مجموعه خبری نیست.

لازم به ذکر است هنوز برخی از موبایل های اندرویدی با نسخه مارشملو قادر به نصب و اجرای +Hub نیستند، اما شرکت مورد بحث هر روز فهرست سازگاری این برنامه را افزایش داده و به مرور از اسمارت فون های بیشتری پشتیبانی خواهد نمود.

ظاهراً BlackBerry انتظارات زیادی از انتشار +Hub داشته و قصد دارد آن را برای اندروید آبنبات چوبی و محصولات اپل نیز معرفی کند. باید دید استقبال کاربران از این مجموعه و بازخوردشان نسبت به آن چگونه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • google_user_107
    google_user_107 | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    لطفا لینک دانلود رو قرار بدین
    هرجا سرچ کردن برنامش نبود

مطالب پیشنهادی