ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Drawtopia؛ دنیای خطوط

اگر دو بازی محبوب The Lost Path و Brain it On را با هم ترکیب کنیم چه اتفاقی می افتد؟ خیلی سادست، Drawtopia به وجود می آید. تاکنون عناوین زیادی را دیده ایم که توانسته ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

اگر دو بازی محبوب The Lost Path و Brain it On را با هم ترکیب کنیم چه اتفاقی می افتد؟ خیلی سادست، Drawtopia به وجود می آید. تاکنون عناوین زیادی را دیده ایم که توانسته اند با ادغام مکانیزم های گیم پلی و قابلیت های لمسی اسمارت فون ها طعمی لذت بخش به خورد بازیکن ها بدهند. چند روز پیش هم یکی از همین بازی ها را داشتیم. معرفی Tigerball را که فراموش نکرده اید؟

ولی پس از تجربه Drawtopia فهمیدیم توانایی طراحی سرگرم کننده ترین چیزی است که یک اپلیکیشن موبایل دارد. تصور کنید، با استفاده از خلاقیت خود می توانید خط یا اشکالی را کشیده و آن طور که می خواهید با معماها رو به رو شوید. جدا از المان های جذاب گیم پلی، همین آزادی عمل موجود می تواند خیلی ها را به این گونه بازی ها جذب کند و هر کسی به روش خود پازل ها را از پیش رو بر می دارد.

Drawtopia-game
Drawtopia از مرحله های گوناگونی تشکیل شده و هر کدام چالش های خود را دارند.

Brain it On یکی از بهترین بازی های این سبک بود که توانست به واسطه مکانیزم های خلاقانه خود بازیکن های زیادی را جذب کند. Drawtopia هم همین گونه است با این تفاوت که کمی از گیم پلی The Lost Path هم چاشنی کار شده و بازیکن روی دیگری از ترکیب مکانیزم ها با طراحی را می بیند.

سه ستاره، یک جسم و توپ؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که با توپ ستاره ها را به دست آورده و سپس آن را به جسم گفته شده برسانید. این کار هم با کشیدن خطوطی انجام می گیرد. ساده تر بگوییم، در تمامی مرحله ها توپ از بلندی رها می شود. اکنون باید با کشیدن خطوط مناسب کاری کنید تا پیروز شده و بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید.

Drawtopia-mobile game
اجباری به گرفتن تمامی ستاره ها نیست. ولی اگر می خواهید مرحله های بیشتری را آزاد کنید، باید ستاره بگیرید.

دو نکته خیلی مهم را به یاد داشته باشید. برای کشیدن خط ها محدودیت دارید و نمی توانید هر چه قدر می خواهید طراحی کنید. همچنین تمامی خطوط را باید بیش از پرتاب توپ بکشید. به بیان دیگر، هر مرحله ای را که آغاز می کنید توپ دز نقطه ای ایستاده و بازیکن می تواند بدون هیچ گونه دغدغه ای تمهیدات لازم را بچیند. ولی وقتی که توپ می افتد، دیگر قابلیت ساخت خط را ندارید.

از دیدگاه گرافیکی خوشبختانه بازی از چندین بخش تشکیل شده و هر کدام پیش زمینه های متفاوتی دارند. بنابراین چشم های بازیکن احساس خستگی نکرده و به واسطه موسیقی پر انرژی موجود می تواند لحظه های هیجان انگیزی را برای خود رقم بزند. اگر دوست دارید عنوانی را تجربه کنید که از قابلیت های لمسی اسمارت فون ها بهترین استفاده ممکن را کرده باشد، Drawtopia از بهترین گزینه های موجود است.

Drawtopia - Physics Puzzles

Drawtopia - Physics Puzzles

سازنده: Super Smith Bros قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 47.2 / 31 / 9.43 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی