ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی FOTO Gallery؛ اپلیکیشنی برای مدیریت آسان گالری در اندروید

استفاده از چندین اپ ویرایش تصویر، عکاسی با ابزار مختلف، ذخیره فایل های مالتی مدیا از پیام رسان ها و گرفتن اسکرین شات های متعدد مواردی هستند که می توانند گالری تصاویر تلفن هوشمند شما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

استفاده از چندین اپ ویرایش تصویر، عکاسی با ابزار مختلف، ذخیره فایل های مالتی مدیا از پیام رسان ها و گرفتن اسکرین شات های متعدد مواردی هستند که می توانند گالری تصاویر تلفن هوشمند شما را حسابی شلوغ و در هم ریخته کنند، طوری که به سختی بتوانید عکس ها و فیلم های مد نظرتان را در آن پیدا کنید.

برای رفع این مشکل، معمولا اپلیکیشن های پیش فرض گالری در اسمارت فون ها چندان کاربردی نیستند. به همین خاطر اگر قصد سازمان دهی گالری تان را داشته باشید، حتما می بایست از اپلیکیشن های شخص ثالث و تخصصی این کار بهره بگیرید.

FOTO Gallery در اندروید شاید بتواند اپلیکیشن ایده آل شما برای این منظور باشد؛ ابزاری که به ادعای سازنده اش با آن می توانید در هر دقیقه 100 عکس را مدیریت کرده و در پوشه های منظم دسته بندی کنید.

156

FOTO Gallery برای نظم و ترتیب دادن به تصاویر مکانیزم جالبی دارد. وقتی وارد اپ می شوید، کلیه عکس ها و ویدئوها بسته به آلبومی که در آن قرار گرفته اند در صفحه اصلی ردیف می شوند. حالا برای آنکه به عنوان مثال عکس های چندین پوشه را در یک آلبوم واحد گردآوری کنید، کافیست وارد هر کدام شده و گزینه Organize را بفشارید.

با این کار تک تک عکس های آن آلبوم در صفحه و به ترتیب درون یک حلقه بزرگ پدیدار می شوند؛ حلقه ای که دور تا دورش را عنوان آلبوم هایی که اخیرا با اپ ساخته اید فرا گرفته که می توانید عکس ها را به سادگی روی آن ها سوایپ کرده تا به آلبوم مد نظرتان منتقل شوند. از همین روش برای پاک کردن عکس ها هم می توانید استفاده کنید.

این روش دو مزیت بزرگ برایتان به همراه دارد: هم می توانید در حین پاک کردن عکس ها، نگاه مختصر اما دقیقی به آن ها داشته باشید و هم با سرعتی بسیار بالا و بدون اتلاف وقت گالری تان را سازمان دهی کنید. اگر هم در حین این سوایپ ها اشتباهی عکسی را پاک کردید نگران نباشید،‌ FOTO Gallery درست مثل اپ Photos آیفون تصاویر را پیش از حذف نهایی از حافظه به سطل زباله درون برنامه ای خود می فرستد که خوشبختانه محتوای آن قابل بازیابی است.

اما قابلیت های دیگر FOTO Gallery هم بسیاری کاربردی اند. برای ردیابی سریع عکس ها، می توانید آن ها را هشتگ گذاری کنید. ضمنا مخفی سازی تصاویر و ویدئوها، پخش اسلایدشو و استریم مستقیم اپ در تلویزیون به وسیله کروم کست هم قابلیت های خوب دیگری هستند که از FOTO Gallery یک مدیریت کننده تصاویر ایده آل ساخته اند.

این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از کافه بازار و پلی استور دانلود کنید. البته بد نیست بدانید که اپلیکیشن یک نسخه Premium هم دارد که در آن قابلیت های کارآمدی مثل تعیین رمز عبور برای ورود به اپ ارائه شده که توصیه می کنیم برای استفاده و مدیریت حرفه ای گالری حتما نسخه پولی و کامل را مد نظر داشته باشید.

FOTO Gallery

FOTO Gallery

سازنده: LADYBUG  قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی