ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل لنوو Vibe C2 Power با باتری قدرتمند معرفی شد

کمپانی لنوو امروز در روسیه Vibe C2 Power را معرفی کرد که در واقع نسخه ارتقاء یافته Vibe C2 محسوب می شود. البته این اقدام اندکی عجیب به نظر می رسد که حدود یک ماه پس ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

کمپانی لنوو امروز در روسیه Vibe C2 Power را معرفی کرد که در واقع نسخه ارتقاء یافته Vibe C2 محسوب می شود. البته این اقدام اندکی عجیب به نظر می رسد که حدود یک ماه پس از معرفی نسخه اصلی، مدلی بهتر از آن روانه بازار شود.

به هر حال، این موبایل جدید با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی عرضه شده که 750 میلی آمپر ساعت قوی تر از باتری C2 بوده و استفاده از نام Power را در این اسمارت فون توجیه می کند. به علاوه، مقدار حافظه رَم در این تلفن همراه به 2 گیگابایت ارتقاء یافته است.

در دیگر مشخصات محصول جدید لنوو هیچ تفاوتی نسبت به نسخه اولیه دیده نمی شود. هر دو موبایل از صفحه نمایش 5 اینچی 720p از نوع IPS، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED، دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل، ارتباط 4G LTE و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بهره می گیرند. همچنین اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده.

البته افزایش ظرفیت باتری باعث ضخیم تر شدن این اسمارت فون نیز شده و از 8.6 میلیمتر در C2 به 9.54 میلیمتر در C2 Power رسیده و وزن آن نیز با 16.6 گرم افزایش، رقم 155.6 گرم را نشان می دهد.

گفتنی است قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده، اما Vibe C2 در حال حاضر با قیمت حدود 167 دلار در روسیه به فروش می رسد و با توجه به بهبود جزئی در سخت افزار موبایل جدید، احتمالاً قیمت آن نیز اندکی بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی