ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 سامسونگ از مجموعه آیکن های شخص ثالث پشتیبانی می کند

شاید تا به حال به این مشکل برخورده باشید که می خواهید پوسته زیبایی را برای محصولات سری گلکسی سامسونگ نصب کنید، اما با مشاهده وضعیت آیکن های به کار رفته در آن منصرف شدید. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

شاید تا به حال به این مشکل برخورده باشید که می خواهید پوسته زیبایی را برای محصولات سری گلکسی سامسونگ نصب کنید، اما با مشاهده وضعیت آیکن های به کار رفته در آن منصرف شدید. در این حالت هیچ انتخاب دیگری ندارید، چون با فعال کردن پوسته، آیکن ها نیز همراهش پدیدار می شوند.

خبر خوب این که وضعیت تغییر کرده و گلکسی نوت 7 از مجموعه آیکن های ثالث پشتیبانی می کند. بدین ترتیب، قابلیت سفارشی سازی فبلت جدید کره ای ها بیشتر از قبل خواهد شد. البته این ویژگی برای اولین بار در آپدیت Grace UX برای گلکسی نوت 5 مشاهده شده، اما به صورت پیش فرض در نوت 7 وجود دارد.

لازم به ذکر است گلکسی S6 و نسخه Edge آن اولین موبایل های سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از پوسته های متنوع بودند. بعد از آن پشتیبانی از پس زمینه های زنده نیز به پوسته ها اضافه شد. اما در حال حاضر در بخش تنظیمات تِم گلکسی نوت 7 به سه گزینه «پس زمینه»، «پوسته» و «آیکن» بر می خوریم که با استفاده از آنها می توانید هر ترکیبی از سه گزینه فوق را در بین موارد موجود در موبایلتان انتخاب کرده و فعال نمایید.

بدین ترتیب، کاربران دیگر محصولات این کمپانی نیز می توانند امیدوار باشند که به زودی و با به روز رسانی رابط کاربری سامسونگ، بتوانند از این قابلیت بهره مند گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • m.sarv
    m.sarv | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    من که خودم اس هفت دارم میکم باید واسه ایموجی هاش یکی کاری کنه فونتش رو عوض کرد امیدوارم ایموجی تغیر کرده باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی