ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

دعوت از استارتاپ ها برای حضور در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند

مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کار های نوپای فاوا، طی فراخوانی از استارتاپ های فعال در زمینه ی سیستم های مرتبط با شهر هوشمند برای شرکت در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند دعوت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کار های نوپای فاوا، طی فراخوانی از استارتاپ های فعال در زمینه ی سیستم های مرتبط با شهر هوشمند برای شرکت در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند دعوت کرده است.

مرکز توانمند سازی و تسهیل‌ گری کسب‌ و کار های نوپای فاوا که وابسته به سازمان فناوری اطلاعات ایران است در فراخوان خود اعلام کرده کسب‌ و کار های نوپا می‌ توانند در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند «به طور رایگان» حضور داشته باشند و از این فرصت برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند.

مهلت ثبت‌ نام استارتاپ های فعال در این زمینه تا تاریخ ۲۲ مردادماه عنوان شده است. تمامی استارتاپ های فعال در این عرصه که موضوع فعالیت‌ آنها به هر نحو با خدمات عمومی و شهری مانند سیستم حمل و نقل، خدمات عمومی، خدمات واقعیت افزوده، مسیریابی، نقشه، برنامه‌ های مرتبط تلفن همراه، اطلاع‌ رسانی و سایر موارد ارتباط داردمی توانند با ثبت نام در بخش خدمات سامانه ی اینترنتی این مرکز، نسبت به ارائه ی درخواست شرکت در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند اقدام کنند.

گفتنی است همایش شهر هوشمند، شهریورماه در تهران برگزار می شود. به انتخاب کمیته ی ارزیابی این همایش جایزه ای نیز به استارتاپ برتر شرکت کننده تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی