ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استفاده مشترکان تالیا از طرح ترابردپذیری هنوز امکانپذیر نیست

پیش از اجرای طرح ملی ترابردپذیری، و با برقراری امکان رومینگ مشترکان تالیا از طریق همراه اول، احتمال پیوستن تالیا به طرح ترابردپذیری نیز مطرح شد. محمد کریم ناصر صراف، مدیر عامل این اپراتور هم در واکنش ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

پیش از اجرای طرح ملی ترابردپذیری، و با برقراری امکان رومینگ مشترکان تالیا از طریق همراه اول، احتمال پیوستن تالیا به طرح ترابردپذیری نیز مطرح شد. محمد کریم ناصر صراف، مدیر عامل این اپراتور هم در واکنش به این احتمال گفت: «روی این قضیه در حال کار هستیم».

وی در آن زمان عنوان کرد: «از آن جهت که شبکه ی همراه اول و تالیا در حال یکی شدن است، بنابراین امکان ترابردپذیری برای مشترکان ما نیز وجود دارد و سرشماره‌ های ۰۹۳۲ نیز می‌ توانند ترابرد شوند». اما با گذشت نزدیک به یک ماه از اجرای آزمایشی این طرح ملی هنوز این امکان برای مشترکان تالیا فراهم نشده است.

گفتنی است تا کنون موضع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان متولی اجرای طرح ملی ترابردپذیری، پیرامون امکان استفاده ی دارندگان سیم‌ کارت های تالیا از خدمات این طرح این بوده که «در حال حاضر چنین امکانی برای اینگونه مشترکان وجود ندارد ولی ممکن است این امکان در آینده برای این دسته از مشترکان فراهم شود».

طرح ملی ترابردپذیری تلفن همراه، با فراهم نمودن امکان تغییر اپراتور با حفظ شماره برای مشترکان اپراتور های سه گانه، هم اکنون در حال اجرای آزمایشی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Majid
    Majid | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    با سلام خدمت آقای ادیب.
    به تازگی بر پایه گزارش خبرگزاری تسنیم در 9 ماهه گذشته 64% از مشترکان تالیا ریزش کردند.در این گزارش اومده تعداد مشترکان فعال تالیا از 141 هزار و 82 مشترک در سال 94 به تعداد 49 هزار 935 مشترک کاهش یافته.
    اگر برای شما امکان پذیر هست درباره شرایط این شرکت و امکان فعالیت و یا انحلال آن گزارشی تهیه فرمایید.
    لینک خبر
    http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/06/12/1175788/ریزش-64-درصدی-مشترکان-تالیا-در-آستانه-ترابردپذیری

مطالب پیشنهادی