ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ممکن است سامسونگ تولید مدل های فلت موبایل های خانواده گلکسی اس را متوقف کند

سال گذشته، سامسونگ با معرفی دو مدل مختلف از تلفن هوشمند گلکسی اس 6، کهکشانی های سری اس خود را حسابی دستخوش تحول کرد. یکی از این دو مدل نمایشگری تخت یا اصطلاحا فلت داشت و دیگری به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

سال گذشته، سامسونگ با معرفی دو مدل مختلف از تلفن هوشمند گلکسی اس 6، کهکشانی های سری اس خود را حسابی دستخوش تحول کرد. یکی از این دو مدل نمایشگری تخت یا اصطلاحا فلت داشت و دیگری به صفحه نمایش دارای دو لبه خمیده مجهز گشته بود.

در آن زمان، حتی سامسونگ هم نمی دانست مدل دوم (یعنی اج) با وجود آنکه قیمت بالاتری داشت، نسبت به نسخه استانداردش محبوبیت بیشتری پیدا می کند و به همین خاطر به سختی توانست توازن لازم را میان عرضه و تقاضا ایجاد نماید.

حالا با درس گرفتن از تجربیات گذشته، غول فناوری کره ای عملکردی بهتر را در خصوص مدل گلکسی اس 7 از خود به نمایش گذاشته و با در اختیار داشتن شرایط لازم مشکلی از بابت تولید نمایشگرهای خمیده و تامین تقاضا ندارد و اعلام نموده که احتمالا تولید پرچمداران صفحه تخت سری گلکسی اس را متوقف خواهد کرد.

Dong-jin Koh مدیر واحد موبایل سامسونگ در این باره گفت: «شرکت به این نتیجه رسیده است که نمایشگر اج [منظور همان خمیده] را به عنوان هویت اسمارت فون های سری گلکسی اس انتخاب نماید» و همزمان خاطر نشان کرد که برای تحقق این امر لازم است سامسونگ تجربیات کاربری متفاوتی را با استفاده از نرم افزار و قابلیت های تعریف شده برای نمایشگرهای خمیده به مشتریانش عرضه نماید.

البته گفتنی است که وی به طور مستقیم اشاره ای به توقف تولید نسخه های فلت سری گلکسی اس نکرد اما گفته هایش حکایت از آن دارند که شرکت در صورتی که این کار را منطقی قلمداد کند، قطعا دست به چنین کاری می زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محمدرضا ترابی
    محمدرضا ترابی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    بنده اس ۷ اج دارم فقط زیبایی داره این لبه های خمیده برچسب صفحه نمایش فقط یه مدل ساخت اسپیگن هست که با قاب محافظ مشکلی نداره و کنده نمیشه اونم دیجیکالا یه بار اورد خریدم تموم شد سریع معلوم نیست دیگه گیر بیاد.چند بار پول برچسب محافظ دادم سریع با گیر کردن به لبه های قاب کنده میشد یا میشکست،مشکل بعدی که بعد از یه مدت استفاده متوجه میشید اینه که این گوشی نسبتا بزرگ جثا اصلا لبه نداره و بدون قاب محافظی که یه کم ه لبه هاش پهنا بده نمیشه راحت ازش استفاده کرد و احتمال افتادنش از دست بدون قاب زیاده .اینا معایب صفحه نمایش خمیده است اما با این اوصاف باز هم دوستش دارم چون سریع و زیبا و روون و بی نقصه

  • Erfan mg
    Erfan mg | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    سامسونگ شده دیگه گوشی تخت نزنی خواهشا طراحی گوشیاتو جدید کن بابا دو ساله تکراری شدی

  • Amir_Es
    Amir_Es | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    تا به اینجا که نسخه اج فقط زیبایی داشته و کاربردش کم بوده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی