ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی اپل واچ در نیمه دوم ۲۰۱۶، با ظاهری تکراری و قابلیت هایی نو از راه می رسد

امروز تحلیلگر معروف موسسه «KGI Securities»، آقای «مینگ-چی کو» بررسی تازه اش از شرایط اپل واچ را منتشر کرده و آن را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است. وی که تا کنون و در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۵

امروز تحلیلگر معروف موسسه «KGI Securities»، آقای «مینگ-چی کو» بررسی تازه اش از شرایط اپل واچ را منتشر کرده و آن را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است. وی که تا کنون و در سال های اخیر، بررسی های دقیقی از  عملکرد اپل در آینده و محصولات آن ارائه داده، در یادداشت تازه اش، عنوان نموده که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ باید انتظار نسل بعدی اپل واچ را بکشیم.

مینگ-چی کو باور دارد که اپل، پردازنده ساعت هوشمند بعدی اش را توسط شرکت TSMC و با فرایند ۱۶ نانومتری به تولید خواهد رساند و سرعت آن نیز طبیعتاً از نسل کنونی بیشتر خواهد بود. در این میان اشاره گشته که اپل واچ بعدی، به همراه سنسورهای بیشتری همچون فشارسنج و GPS عرضه خواهد شد در حالی که ویژگی مقاومت آن در برابر آب نیز بهبود یافته و ظرفیت باتری اش هم بیشتر می شود.

نکته ای که وجود دارد این است که مینگ-چی کو، رابطه ای عالی با تامین کنندگان قطعات اپل دارد و بیشتر اطلاعات خود را نیز به این صورت کسب می کند. با توجه به همین مسئله، خبر می دهد که امسال، اپل واچ بدون تغییر در ابعاد دستگاه یا افزایش اندازه نمایشگر عرضه می شود. به طور کلی ظاهر، همچون نسل کنونی این ساعت هوشمند است.

apple-watch-3

کو البته اذعان دارد که در سال جاری، اپل دو نمونه جدید از ساعتش را معرفی خواهد کرد. نمونه اول، بروز رسانی مدل ورزشی و ارزان قیمت است که تغییر خاصی با نسل کنونی نخواهد داشت اما به GPS و فشارسنج مجهز می شود. مدل بعدی، جدا از این دو سنسور، مشمول پردازنده ۱۶ نانومتری TSMC نیز خواهد شد.

در میان شایعات قبلی آمده بود که اپل واچ ۲، به ارتباط دیتای همراه نیز مجهز می شود و قادر خواهد بود به این شکل، به اینترنت متصل گردد. آقای کو باور دارد که اپل در سال ۲۰۱۷ پشتیبانی از LTE را در اختیار کاربران ساعت هوشمند خود قرار می دهد.

اینطور که به نظر می رسد، تحلیلگر معروف KGI Securities باور دارد که اپل در سال ۲۰۱۷ هم تصمیمی مبنی بر تغییر طراحی اپل واچ ندارد. همانطور که ذکر شد، این سالی است که احتمالاً شاهد حضور LTE در این گجت خواهیم بود. با این حال وی عقیده دارد که در سال ۲۰۱۸، اپل به طور کلی ساعت هوشمندش را باز طراحی خواهد کرد و آن را با ظاهری نو در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

مینگ-چی کو قبلاً پیش بینی کرده بود که اپل در سال ۲۰۱۶، بین ۷ الی ۷.۵ میلیون دستگاه ساعت هوشمند به فروش می رساند اما اکنون و با توجه به معرفی شدن دو دستگاه مختلف از این محصول، می گوید که رقم فروش اپل واچ در سال جاری به ۱۰ الی ۱۱ میلیون دستگاه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی