ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

ایده بازار تخصصی پلیمر و رنگ در دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد

ایده‌‌ بازار، رویدادی است که افراد صاحب ایده و کارآفرین در آن ایده هایشان را ارائه می کنند تا برای اجرای صحیح آن، هدایت شوند. این رویداد، زیست‌ بومی دانش‌ بنیان است که با نگرشی ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

ایده‌‌ بازار، رویدادی است که افراد صاحب ایده و کارآفرین در آن ایده هایشان را ارائه می کنند تا برای اجرای صحیح آن، هدایت شوند. این رویداد، زیست‌ بومی دانش‌ بنیان است که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به‌ روزترین و کارآمدترین روش‌ های توسعه‌ کارآفرینی، افزایش ثروت ملی و سرمایه های اجتماعی سعی در ارائه و اجرای روش‌ های بومی شده موثر در کشور دارد.

حوزه فعالیت ایده‌ بازار شامل برگزاری رویداد جهت شناسایی ایده‌ ها و ایده‌ پردازان برتر و هدایت ایده‌ های برگزیده به دفتر سرمایه‌ گذاران این زیست‌ بوم است. این رویداد مطابق با نیازهای روز کشور در بخش‌های مختلفی مانند کشاورزی، هنر، صنعت، محیط زیست و ... برگزار می شود و سومین دوره آن به موضوع تخصصی پلیمر و رنگ در حوزه ظروف و لوازم یک بار مصرف اختصاص دارد.

ایده بازار مهندسی پلیمر و رنگ آذر ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد و تا پایان مهر ماه فرصت دارید ایده هایتان را برای شرکت در رویداد ارسال کنید. برای پیگیری و اطلاعات بیشتر درباره این رویداد، می توانید به سایت آن مراجعه کنید:

polymer.ideasbazaar.ir

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی