ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل تازه ساعت Gear S3
تکنولوژی

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ نسخه کلاسیک نیز خواهد داشت

بر کسی پوشیده نیست که شرکت سامسونگ در تدارک ارائه نسخه جایگزین ساعت هوشمند Gear S2 خود با طراحی نمایشگر گرد است. حال اطلاعات جدید نشان می دهد که نسخه ای ویژه از Gear S3 نیز به مانند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

بر کسی پوشیده نیست که شرکت سامسونگ در تدارک ارائه نسخه جایگزین ساعت هوشمند Gear S2 خود با طراحی نمایشگر گرد است. حال اطلاعات جدید نشان می دهد که نسخه ای ویژه از Gear S3 نیز به مانند برادر بزرگتر خود، از طراحی کلاسیکی برخوردار خواهد بود.

سامسونگ در سال قبل با ارائه Gear S2، توجه زیادی را به سمت خود جلب کرد و طراحی زیبا و هوشمندانه این ساعت سبب شد که فروش نسبتاً خوبی را تجربه کند. به نظر می رسد کره ای ها می خواهند این تجربه موفق را در سال جاری نیز تکرار کرده و این بار نسخه ای ویژه تحت عنوان Gear S3 Classic را در کنار نسخه های دیگر این ساعت هوشمند (همچون نسخه لوکس) روانه بازار نمایند.

اطلاعات تاز از روی مدارکی به دست آمده که این شرکت جهت ثبت نشان تجاری این مدل ویژه تسلیم دفتر حفاظت از مالکیت های معنوی کشور کره جنوبی کرده است، بنابراین دیگر نباید در صحت آن تردیدی داشت.

پیش از این هم اطلاعات نسبتاً مفصلی در خصوص قابلیت های سخت افزاری نسل تازه ساعت هوشمند Gear S منتشر شده بود. به علاوه این که گفته می شود این نسخه با یک حلقه دایره ای قابل چرخش جهت کنترل برخی از بخش های نرم افزاری عرضه خواهد شد.

gear-s3-classic-tm-720x160

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    تنوع داشته باشه خوبه.ساعت خوبیه ولی برنامه کم داره

مطالب پیشنهادی