ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Dream City: Metropolis؛ رویای شهرسازی

برخوردهای احساسی همیشه یک مسئله شخصی نیستند. گاهی اوقات چنین رفتارهایی می توانند بازتاب های گسترده تری داشته و طیف بیشتری از مردم را هم تحت تاثیر قرار دهند. چون پیرامون بازی های موبایل حرف ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

برخوردهای احساسی همیشه یک مسئله شخصی نیستند. گاهی اوقات چنین رفتارهایی می توانند بازتاب های گسترده تری داشته و طیف بیشتری از مردم را هم تحت تاثیر قرار دهند. چون پیرامون بازی های موبایل حرف می زنیم پس صحبت های خود را هم محدود به همین بخش می کنیم؛ تاکنون چندین عنوان دیده اید با وجود المان های سرگرم کننده ای که دارند امتیازهای پایینی به دست می آورند؟ این مسئله بیشتر به همان برخورد ابتدایی باز می گردد.

مخاطب انتظار دارد بازی بعضی المان های پایه ای سبک را نداشته و با سلیقه او جور در بیاید. معرفی بازی آرامش Abyssrium را که از یاد نبرده اید؟ آن جا هم با بیانی دیگر اشاره ای کوتاه به این رفتارها کردیم. ولی شاید هیچ کدام نتوانند به اندازه Dream City: Metropolis عجیب به نظر می رسند. هنوز نتوانسته ایم امتیازات پایین این عنوان از دیدگاه کاربرهای ایرانی را هضم کنیم. با ما و معرفی امروز همراه باشید تا بدانید Dream City لیاقتی بیشتر دارد.

Dream City - Mobile game
شرط اصلی ساخت بناهای بیشتر ارتقا سطح خود است. بنابراین سعی کنید در زمان مناسب ساختمان مرکزی یا City Hall را پیشرفت دهید. نکته جالب اینجاست با کمی پیشروی قابلیت ساخت بناهای مشهور جهان از جمله برج ایفل را خواهید داشت.

آزادی، آزادی و آزادی؛ بارها گفته ایم مهمترین المان موفقیت بازی های مدیریتی به باز گذاشتن دست مخاطب باز می گردد. بازیکن باید احساس کند استقلال داشته و بداند که می تواند بین بخش های گوناگون، چیزی که می خواهد را انتخاب نماید. Dream City: Metropolis در این زمینه محدودیتی ندارد. بازی شما را به یک شهردار تبدیل کرده و باید سعی کنید با ساخت ساختمان های گوناگون، مردم بیشتری را به سمت شهر خود کشانده و رفاه بیشتری به وجود بیاورید.

خوشبختانه ساختمان ها هم تعداد بسیار زیادی داشته و اعتیاد به «پیشرفت» تا مدت ها بازیکن را رها نخواهد کرد. دومین المان مثبت Dream City را می توانیم به نام ارتباط میان بخش های گوناگون شهر بزنیم. طبیعتا افزایش درآمد نیازمند تولید بعضی محصولات است. نکته اینجاست ساخت بعضی چیزها نیازمند پیش زمینه هایی بوده و باید ابتدا آن ها را انجام دهید. همین مسئله و گسترشش در ادامه بازی موجب خواهد شد تا مخاطب احساس خستگی نکند.

dream-city-metropolis
ابتدا بازی با محدودیت هایی همراه هستید ولی با پیشروی می توانید ساختمان های بیشتری بسازید؛ مراکز تفریحی، خانه، ساختمان های اداری، تحصیلی و کارخانه. حضور گرافیک رنگارنگ و موسیقی شاد هم در افزایش جذابیت بازی نقش مهمی را ایفا کرده است.

جدا از این که به واسطه حضور نام استودیو معروف Storm8 مطمئنیم از این عنوان تا مدت ها پشتیبانی شده و مشکلاتش به مرور بر طرف می شود. به یاد داشته باشید Dream City یک عنوان آنلاین بوده و پیش از تجربه ساخته Storm8 به این مسئله دقت کنید. البته اگر از علاقه مندان به بازی های مدیریتی باشید حتما می دانید بیشتر عناوین این سبک نیازمند دسترسی به اینترنت هستند.

برای سخن پایانی باید بگوییم Dream City: Metropolis بازی های مدیریتی را با تغییری شگرفی همراه نمی کند. استودیو سازنده تصمیم گرفته با گسترش المان هایی که حساب خود را پس داده اند، تجربه ای اعتیادآور را به مخاطب هدیه بدهد که که در این زمینه هم عملکرد موفقی داشته است. می خواهید به یک شهردار مجازی تبدیل شوید؟ تجربه بازی را از دست ندهید.

Dream City: Metropolis

Dream City: Metropolis

سازنده: Storm8 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.5 / 44.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی