ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از پلی استیشن نئو ماه آینده رونمایی خواهد شد [شایعه]

اگر گزارشاتی که پیرامون کنسول میان نسلی سونی وجود دارند رنگ و بوی حقیقت به خود بگیرند، پلی استیشن نئو تا پایان ساری جاری امسال وارد بازار می شود؛ با این وجود ژاپنی ها هنوز ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

اگر گزارشاتی که پیرامون کنسول میان نسلی سونی وجود دارند رنگ و بوی حقیقت به خود بگیرند، پلی استیشن نئو تا پایان ساری جاری امسال وارد بازار می شود؛ با این وجود ژاپنی ها هنوز دست به معرفی پلتفرم جدید خود نزده اند. اکنون براساس گفته بعضی منابع داخلی، سونی تصمیم دارد تا هفتم سپتامبر سال جاری میلادی [17 شهریور]، رویدادی در نیویورک برگزار کرده و بالاخره از پلی استیشن نئو پرده برداری کند.

ناشر آنچارتد پیش از این هم برای معرفی کنسول های خود رویداد متفاوتی را هدف قرار داده بود. اگر به خاطر داشته باشید، پلی استیشن 4 هم در مراسمی با نام PlayStation Meeting که اتفاقا در نیویورک برگزار شد کنسول نسل هشتمی خود را معرفی کرد. بنابراین طبیعی است آن ها دوباره برنامه های خود را تکرار کنند.

از طرفی پیشبینی می شود سونی پلی استیشن نئو را به نمایشگاه پاریس نیز بیاورد. چون از یک سو نمایشگاه E3 به اتمام رسیده و از سوی دیگر هیچ رویداد گیمینگ مهمی هم پیش رو نداریم، پس بهتر است خود ژاپنی ها دست به کار شده و مراسمی در این منطقه برگزار نمایند.

نکته جالب اینجاست از پانزدهم سپتامبر سال جاری [25 شهریور] شاهد نمایشگاه محبوب توکیوگیم شو هستیم. به نظر می رسد سونی می خواهد در هر کدام از منطقه هایی که پلی استیشن بیشترین محبوبیت را دارد نمایشی از پلی استیشن نئو داشته باشد تا احتمال موفقیت کنسول میان نسلی خود را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza.h
    reza.h | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    تف بهت سونی که باعث شدی پلی فور یکم و نیمی رو بفروشم 850 با این کار مسخرت ..

مطالب پیشنهادی