ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند جدید کمپانی فاسیل
تکنولوژی

کمپانی فاسیل احتمالاً در حال ساخت یک ساعت هوشمند جدید است

بسیاری از ما کمپانی فاسیل (Fossil) را با کیف های چرمی باکیفیت و ساعت های لوکس و زیبایش می شناسیم، اما این شرکت به مانند برخی دیگر از تولید کننده های ساعت کلاسیک، تحت تاثیر تب ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

بسیاری از ما کمپانی فاسیل (Fossil) را با کیف های چرمی باکیفیت و ساعت های لوکس و زیبایش می شناسیم، اما این شرکت به مانند برخی دیگر از تولید کننده های ساعت کلاسیک، تحت تاثیر تب ورود ساعت های هوشمند، در سال 2015 اقدام به تولید اسمارت واچی با نام Fossil Q کرد و حالا خبر می رسد که قصد دارد دومین ساعت هوشمند خود را نیز روانه بازار نماید.

به تازگی وبسایت ausdroid توانسته بر حسب اتفاق به اسناد تایید یک ساعت هوشمند جدید از فاسیل در وبسایت رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) دست پیدا کند که نه تنها وجود چنین محصولی را تایید می کند، بلکه نشان می دهد به احتمال زیاد فاصله چندانی با رونمایی از آن نداریم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ساعت هوشمند مورد بحث از نمایشگری 1.4 اینچی با رزولوشن 290×320 پیکسل برخوردار است، که احتمال دایره ای بودن طراحی نمایشگر آن، همانند مدل Fossil Q را تقویت می کند. باتری 400 میلی آمپر ساعتی این گجت پوشیدنی از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و به مانند دیگر ابزارهای هم رده، مجهز به قابلیت اتصال از طریق بلوتوث کم مصرف خواهد بود.

به احتمال فراوان ساعت هوشمند جدید فاسیل قدرت پردازشی خود را از پردازنده شرکت اینتل بگیرد و به مانند نسل قبل خود، از پلتفرم پوشیدنی اندروید بهره ببرد.

مدل Fossil Q در ماه آگست سال 2015 رونمایی شد و در نتیجه بعید نیست که نسخه امسال ساعت هوشمند آن در روزهای پیش رو معرفی گردد. باید منتظر ماند و دید این برند خوشنام با چه مشخصاتی می خواهد رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی