ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مشغول تست بتای کارت های Google Now برای قابلیت Now on Tap است

وقتی که گوگل برای نخستین بار از قابلیت Now on Tap در اندروید مارشملو رونمایی کرد، کاربران بابت قابلیت های احتمالی که این خصوصیت می توانست به تلفن های هوشمند بیاورد بسیار هیجان زده بودند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

وقتی که گوگل برای نخستین بار از قابلیت Now on Tap در اندروید مارشملو رونمایی کرد، کاربران بابت قابلیت های احتمالی که این خصوصیت می توانست به تلفن های هوشمند بیاورد بسیار هیجان زده بودند. اما Now on Tap در عمل کمی ناامید کننده ظاهر شد؛ یا در تشخیص بعضی کلمات و اصطلاحات اشتباه عمل می کرد و یا اینکه همیشه با پیغام "Nothing on tap right now" در آن مواجه می شدید.

اما در هر صورت گوگل در تلاش است تا آن را برای مصرف کنندگان کاربردی تر سازد. در حال حاضر، آن ها مشغول تست بتای کارت های Google Now در قابلیت Now on Tap هستند. در نسخه بتای جدید اپلیکیشن گوگل وقتی که با فشردن دکمه خانه قابلیت Now on Tap را فعال می کنید، حتی اگر در یافتن نتیجه مورد نظر شما موفق نباشد باز هم محتوایی را به شما ارائه می کند، حتی اگر آن محتوا مستقیما ارتباطی به آیتمی که رویش تپ کرده اید نداشته باشد.

با این خصوصیت، در عین این که وقت تان برای بازگشایی صفحه Now on Tap را تلف نکرده اید می توانید از مزایای کارت های Google Now هم بهره ببرید. این قابلیت از طریق کانال بتای اپلیکیشن گوگل برای اندروید قابل دسترسی است. برای امتحان آن، کافیست وقتی صفحه "nothing on tap right now" را دیدید، به انتهای صفحه اسکرول کرده تا کارت های Google Now را در آن جا مشاهده کنید.

اما اگر Now on Tap بتواند نتایجی برایتان بیابد، دیگر کارت ها را مشاهده نخواهید کرد. هنوز مشخص نیست که قابلیت مورد بحث در زمان خارج شدن از فاز بتا چگونه عمل می کند، اما اگر می خواهید همین حالا آن را امتحان کنید می بایست آخرین نسخه بتای اپلیکیشن گوگل را از این لینک دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی