ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بارگذاری تصاویر اپلیکیشن های iOS در اپ استور برای توسعه دهندگان آسان تر شد

همانطور که در نمایشگاه WWDC وعده داده شده بود، اپل ساعاتی پیش از قابلیت جدیدی در iTunes Connect رونمایی کرد. با این قابلیت، توسعه دهندگان می توانند آسان تر از گذشته اسکرین شات و پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

همانطور که در نمایشگاه WWDC وعده داده شده بود، اپل ساعاتی پیش از قابلیت جدیدی در iTunes Connect رونمایی کرد. با این قابلیت، توسعه دهندگان می توانند آسان تر از گذشته اسکرین شات و پیش نمایش های اپلیکیشن های خود را در اپ استور بارگذاری نمایند.

این قابلیت که در WWDC از آن تحت عنوان Screenshot Simplification یاد می شد، توسعه دهندگان را قادر می سازد تا از طریق ابزار مدیریت محتوای iTunes Connect به سادگی دسته ای از اسکرین شات های مرتبط با اپ خود را بارگذاری کرده و آن ها را در اپ استور به اشتراک بگذارند.

طبق اعلام قبلی در WWDC، اپل به توسعه دهندگان اجازه داده که برای هر آی دیوایس، نهایتا پنج اسکرین شات را بارگذاری کنند. با احتساب انواع مختلف آیفون، آیپد و اپل واچ و 28 زبان مختلف، iTunes Connect می تواند از 980 تصویر مختلف پشتیبانی به عمل آورد.

تنظیمات اسکرین شات های بارگذاری شده را می توان در قسمت Media Manager آیتونز کانکت تغییر داد، و از همین قسمت توسعه دهندگان قادرند تصاویر را در ابعاد کوچک و بزرگ و برای دستگاه ها و زبان های مختلف بارگذاری نمایند.

در میان سرویس های کسب و کار اپل، اپ استور های مختلف و ابزار پشتیبان آن ها همچون iTunes Connect مهره هایی هستند که در موفقیت تجاری اپل نقش مهمی ایفا می کنند. تیم کوک، مدیر عامل اپل طی یک کنفرانس سرمایه گذاری که اخیرا برگزار شد اعلام کرد که تا سال 2017 تجارت سرویس های اپل به اندازه شرکت Fortune 100 خواهد رسید.

توسعه دهندگان می توانند در آخرین نسخه iTunes Connect به ابزار تسهیل بارگذاری اسکرین شات ها دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی