ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توضیحات گوگل در مورد ناممکن بودن لاگین کاربران ویندوز موبایل به اکانت هایشان: مشکل عمدی نبوده

ظاهرا مشکلات جمعیت اندک کاربران ویندوز موبایل یکی دوتا نیست و این اواخر مساله دیگری آنها را دلسرد و آزرده خاطر کرده؛ اخیرا گزارش رسیده که استفاده کنندگان از این پلتفرم نتوانسته اند اپلیکیشن اوت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

ظاهرا مشکلات جمعیت اندک کاربران ویندوز موبایل یکی دوتا نیست و این اواخر مساله دیگری آنها را دلسرد و آزرده خاطر کرده؛ اخیرا گزارش رسیده که استفاده کنندگان از این پلتفرم نتوانسته اند اپلیکیشن اوت لوک خود را با اکانت های گوگل شان یکسان سازییا اصطلاحا سینک نمایند.

البته اضافه نماییم که قبلا هم اتهامات مشابه ای علیه مایکروسافت و محصولاتش مطرح شده بود. جالب است بدانید یکی از کارکنان این شرکت متواضعانه تایید کرده که مشکل سینک نشدن ایمیل ها به سه سال پیش باز می گردد.

این بار اماِ گوگل متهم گردیده که اجازه نداده بک اِندش با اوت لوک سازگاری داشته باشد و همین گمانه زنی باعث شد که مدیران شرکت مورد بحث در اندک زمانی وارد عمل شده و مستقیما در فوروم های محصولات به اتهامات مطروحه واکنش نشان دهند.

پس از آنکه یکی از کاربران گزارش داد در زمان لاگین کردن به اکانت گوگلش از طریق موبایل با این پیام مواجه شده که «مرورگر شما دیگر پشتیبانی نمی شود»، ویلیام دنیس از مدیران محصول تیم تحقیقاتی identity گوگل در این باره اظهار نظر نمود.

او در این باره گفت: از همه به خاطر بروز این مشکل عذرخواهی می کنم. مساله عمدی نبوده و حالا رفع شده. اگر همچنان برای اضافه کردن اکانت خود با مشکل روبرو هستید لطفا به من خبر دهید.

برپایه برخی فرضیات، عرضه همزمان آپدیت ویندوز 10 موبایل با به روز رسانی سالانه نسخه دسکتاپی بوده که باعث بروز  این مشکل و برداشته شدن پشتیبانی از سوی گوگل شده.

دنیس در صحبت هایش اصرار داشت که گوگل قصد فریب دادن کاربران را ندارد و مجددا تاکید نمود که «این مشکل قطعا غیرعمدی بوده» و شرکت «سخت تلاش خواهد کرد تا اطمینان پیدا کند که این اتفاق دوباره رخ نمی دهد.

او اضافه کرد: برای امنیت بیشتر، اگر گزینه Allow less secure apps: ON را در تنظیمات اکانت خود فعال کرده اید پیشنهادم این است که آن را در وضعیت  OFF قرار دهید و اکانت خود را به شیوه معمول اضافه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی