ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دکمه خانه جدید گوگل ممکن است برای فعال کردن Google Assistant استفاده شود

چند ماه پیش شایعاتی منتشر شد که از طراحی مجدد دکمه خانه اندروید توسط گوگل خبر می دادند، تغییری که احتمالا در دستگاه های نکسوس سال 2016 اعمال خواهد شد. تا امروز در مورد کاربرد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

چند ماه پیش شایعاتی منتشر شد که از طراحی مجدد دکمه خانه اندروید توسط گوگل خبر می دادند، تغییری که احتمالا در دستگاه های نکسوس سال 2016 اعمال خواهد شد. تا امروز در مورد کاربرد دقیق این دکمه خانه جدید چیزی نمی دانستیم، اما به نظر می رسد که خبرنگاران اندروید پلیس به تازگی توانسته اند سرنخ هایی در مورد این موضوع بدست آورند.

بنابر گزارشات قبلی، دکمه خانه جدید یک دکمه انیمیشنی خواهد بود که در حالت عادی، به شکل یک دایره سفید بوده اما در حالت انیمیشنی رنگ های گوگل در اطرافش ظاهر خواهند شد. وبسایت اندروید پلیس پیش بینی کرده که این دکمه ممکن است به Google Now/Assistant مرتبط باشد، چرا که با غیر فعال کردن Now شاهد این هستید که نیم دایره های رنگی دور دایره ناپدید می شوند.

از آنجا که هنوز هیچ کس به این قابلیت دسترسی نداشته، فعلا تمام گفته ها در مورد آن در حد حدس و گمان هستند. اما به نظر می رسد که این دکمه همان کاری را می کند که دکمه خانه اپل در دستگاه های iOS انجام می دهد: فعالسازی سیری، که برای گوگل می تواند به معنای فعال سازی Google Now یا Google Assistant باشد.

همچنین احتمال می رود که این دکمه خانه جدید فقط منحصر به گجت های نکسوس تولید شده در سال 2016 باشد، که قرار است توسط کمپانی تایوانی اچ تی سی ساخته شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    سامسونگ این قابیت و داره

مطالب پیشنهادی